Icon
Maksuton webinaarisarja EU:n tietosuoja-asetuksesta Sisältömarkkinointi ja luovat ratkaisut

Maksuton webinaarisarja EU:n tietosuoja-asetuksesta

14.09.2017

IAB Europe järjestää maksuttoman webinaarisarjan, jonka ensimmäinen osa toteutetaan torstaina 28. syyskuuta 2017 klo 15.00-16.30. Asiantuntijana on Michelle Appello (Senior Director Business Solutions, Improve Digital) yhdessä lakimiestiiminsä kanssa.  Ensimmäisen osan aiheena ovat tietosuoja-asetuksen peruteet: mitä se tarkoittaa ja miten päästä alkuun.  

Lisätiedot ja rekisteröityminen webinaariin IAB Europen sivuilla.

Osa 2 (päivämäärä ilmoitetaan myöhemmin yo. sivulla): Asiantuntijana Ghita Harris-Newton (Chief Privacy Officer & Deputy General Counsel, Quantcast), aiheena henkilötiedot.

Osa 3: (päivämäärä ilmoitetaan myöhemmin yo. sivulla): Asiantuntijana Alice Lincoln (Vice President — Data Policy & Governance, Mediamath), aiheena suostumuksen hankkiminen.

Webinaarisarja saa jatkoa vuoden 2018 puolella. 

15.06.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 4/4: Pidä asiakkaastasi hyvää huolta ja sitouta hänet

Vakuuta ja vahvista asiakassuhdetta kiinnostavilla, inspiroivilla sisällöillä. Pidä brändisi mielenkiintoisena ja houkuttelevana. Kerro, mitä uutta kaupassasi on tarjolla. Kiinnostavilla sisällöillä, erottuvalla puhetavalla sekä monikanavaisella viestinnällä voit tässä onnistua. Lue nämä konkreettiset vinkit!

lue lisää

11.05.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 3/4: Kannusta ja vakuuta ostamaan

Varmista selkeiden, informatiivisten ja luottamusta herättävien sisältöjen avulla, että ostopäätös syntyy ja asiakkaan tilausprosessi on vaivaton.

lue lisää

14.04.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 2/4: Hehkuta tiesi harkintalistalle

Vakuuta asiakkaasi sisällöllä, joka tuo esiin tuotteesi parhaat puolet ja kertoo, miten eroat kilpailijoista.

lue lisää

25.03.2021

Mitä vastuullisuus tarkoittaa digimarkkinoinnissa?

Vastuullisuus on teema, jota ei voi olla huomioimatta tänä päivänä. On se sitten vastuullisuutta ympäristöstä, yhteiskunnallisista tai sosiaalisista asioista. Digimarkkinoinnissa vastuullisuus tulee vastaan mainoksissa, joissa kerrotaan esimerkiksi miten tuote tai palvelu säästää luonnonvaroja pakkausmateriaalien valinnan tai niiden kierrätyksen avulla. Mutta entäpä itse digimarkkinoinnin ja -mainonnan vastuullisuus, onko sitä ja mitä se tarkoittaa?

lue lisää