Icon
KonversiO-Optimistit, jakso 7: Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli ratkaisee Sisältömarkkinointi ja luovat ratkaisut

KonversiO-Optimistit, jakso 7: Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli ratkaisee

16.06.2020

Kaupallinen yhteistyö RADLY

Keskustelemme tässä jaksossa myynnin ja markkinoinnin saumattomasta yhteistyöstä. Mitkä asiat ovat avainasemassa?

IAB:n Miran kanssa keskustelemassa studiossa on RADLYltä Emma Lehtovaara ja Emman lisäksi IAB:n ikioma Pasi Raassina! 

Mistä palasista koostuu myynnin ja markkinoinnin yhteistyö? Miksi se ei aina toimi ja miten sitä voisi parantaa? Jaksossa keskustellaan muun muassa johtamisen, mittareiden ja viestinnän vaikutuksesta saumattomaan yhteistyöhön myynnin ja markkinoinnin välillä. 

Kuuntele jakso alta ja tutustu myös muihin KonversiO-Optimistien jaksoihin!

"Markkinoinnin ja myynnin väliin on jäänyt kammottava aukko, jota markkinoinninautomaatiolla pyritään paikkaamaan" - Emma Lehtovaara

Kuuntele koko jakso tästä:

DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen! KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen. Jokaisessa jaksossa on teeman mukaisesti vaihtuvat asiantuntijat, aiheet ja näkökulmat sekä sokerina pohjalla yllätys!

Tämän jakson sinulle tarjoaa kaupallinen yhteistyökumppanimme RADLY.

Jaksojen tuotannon on hoitanut Podify.

Kiinnostaako yhteistyö KonversiO-Optimistien kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!

Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa: 



15.06.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 4/4: Pidä asiakkaastasi hyvää huolta ja sitouta hänet

Vakuuta ja vahvista asiakassuhdetta kiinnostavilla, inspiroivilla sisällöillä. Pidä brändisi mielenkiintoisena ja houkuttelevana. Kerro, mitä uutta kaupassasi on tarjolla. Kiinnostavilla sisällöillä, erottuvalla puhetavalla sekä monikanavaisella viestinnällä voit tässä onnistua. Lue nämä konkreettiset vinkit!

lue lisää

11.05.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 3/4: Kannusta ja vakuuta ostamaan

Varmista selkeiden, informatiivisten ja luottamusta herättävien sisältöjen avulla, että ostopäätös syntyy ja asiakkaan tilausprosessi on vaivaton.

lue lisää

14.04.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 2/4: Hehkuta tiesi harkintalistalle

Vakuuta asiakkaasi sisällöllä, joka tuo esiin tuotteesi parhaat puolet ja kertoo, miten eroat kilpailijoista.

lue lisää

25.03.2021

Mitä vastuullisuus tarkoittaa digimarkkinoinnissa?

Vastuullisuus on teema, jota ei voi olla huomioimatta tänä päivänä. On se sitten vastuullisuutta ympäristöstä, yhteiskunnallisista tai sosiaalisista asioista. Digimarkkinoinnissa vastuullisuus tulee vastaan mainoksissa, joissa kerrotaan esimerkiksi miten tuote tai palvelu säästää luonnonvaroja pakkausmateriaalien valinnan tai niiden kierrätyksen avulla. Mutta entäpä itse digimarkkinoinnin ja -mainonnan vastuullisuus, onko sitä ja mitä se tarkoittaa?

lue lisää