Icon
Koko maailman mobiilimainonnan panostuksissa huikeaa kasvua Sisältömarkkinointi ja luovat ratkaisut

Koko maailman mobiilimainonnan panostuksissa huikeaa kasvua

01.08.2013

IAB:n julkaisemat vuoden 2012 mobiilimainonnan luvut osoittavat eurooppalaisten mainostajien panostavan yhä rohkeammin mobiilimainontaan talouden epävakaudesta huolimatta. Facebook ilmoitti, että sen mainostuloista mobiilimainonnan osuus oli kuluvan vuoden toisella kvartaalilla jo reippaat 40 %.

Maailman mobiilimainonnan määrä 2012
Facebookin mainonnan määrä Q2 2013

11.05.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 3/4: Kannusta ja vakuuta ostamaan

Varmista selkeiden, informatiivisten ja luottamusta herättävien sisältöjen avulla, että ostopäätös syntyy ja asiakkaan tilausprosessi on vaivaton.

lue lisää

14.04.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 2/4: Hehkuta tiesi harkintalistalle

Vakuuta asiakkaasi sisällöllä, joka tuo esiin tuotteesi parhaat puolet ja kertoo, miten eroat kilpailijoista.

lue lisää

25.03.2021

Mitä vastuullisuus tarkoittaa digimarkkinoinnissa?

Vastuullisuus on teema, jota ei voi olla huomioimatta tänä päivänä. On se sitten vastuullisuutta ympäristöstä, yhteiskunnallisista tai sosiaalisista asioista. Digimarkkinoinnissa vastuullisuus tulee vastaan mainoksissa, joissa kerrotaan esimerkiksi miten tuote tai palvelu säästää luonnonvaroja pakkausmateriaalien valinnan tai niiden kierrätyksen avulla. Mutta entäpä itse digimarkkinoinnin ja -mainonnan vastuullisuus, onko sitä ja mitä se tarkoittaa?

lue lisää

15.03.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 1/4: Herätä kiinnostus ostopolun alussa inspiroimalla ja herkuttele tuotteillasi

Valjasta kiinnostavat, oikein suunnitellut sisällöt työskentelemään verkkokauppasi myynnin edistämiseksi – näillä vinkeillä pääset alkuun!

lue lisää