Icon
IAB Finlandin hallitukseen kolme mainostajaa Sisältömarkkinointi ja luovat ratkaisut

IAB Finlandin hallitukseen kolme mainostajaa

15.04.2013

IAB Finlandille valittiin uusi hallitus yhdistyksen vuosikokouksessa 15.3.2013. Hallituksen puheenjohtajana jatkaa toista kauttaan Sanomien kehitysjohtaja Jarkko Kyttänen ja varapuheenjohtajana jatkaa toista kauttaan MTV Median verkkojohtaja Henrik Laine.

IAB:n hallituksen rakenne uudistui.

IAB Finlandin uuden hallituksen kokoonpano noudattaa edellisen hallituksen ehdottamaa ja vuosikokouksen hyväksymää sääntömuutosta. Vuosikokous valitsi hallitukseen kuusi verkkomedian edustajaa entisen kahdeksan edustajan sijaan. Kuusi muuta paikkaa jaettiin kolmen mainostajan, digitoimiston, mediatoimiston sekä verkkomainonnan juridiikan asiantuntijan kesken.
Tämä uusi hallitusrakenne vahvistaa IAB Finlandin horisontaalia toimintatapaa, jossa huomioidaan koko verkkomainonnan arvoketju mediasta mainostajaan. Näin verkkomainonnan merkitys jatkaa vahvistumistaan ja alan yrityksille luodaan parhaat mahdolliset kasvun edellytykset.
IAB Finlandin uusi hallitus asetti tavoitteekseen verkkomainonnan merkityksen kasvattamisen sekä suomalaisen verkkomarkkinoinnin ja -mainonnan nostamisen uudelle, selvästi entistä korkeammalle tasolle.

”Nyt eletään vahvaa markkinoinnin murroksen aikaa. Kaikkien toimijoiden tulee panostaa rajusti digitaalisen markkinoinnin kehittämiseen”, vuoden 2013 hallituskauden avannut puheenjohtaja Jarkko Kyttänen kehottaa.

IAB Finland ry:n hallitus kaudelle 2013 on seuraava:

  • Jarkko Kyttänen, Sanoma, puheenjohtaja
  • Henrik Laine, MTV Media, varapuheenjohtaja
  • Jani Engberg, RAY
  • Markus Hakala, Activeark
  • Elina Koivumäki, Asianajotoimisto Juridia
  • Anne Laakso, Kesko
  • Antti Leino, Happi Mindshare
  • Hanna Länsivuori, Aller Media
  • Petri Pekki, A-Lehdet
  • Jukka Pulkkinen, Otavamedia
  • Jani Savolainen, Microsoft
  • Maria-Theresia Westerback, SOK

IAB Finlandin hallitus 2013. Hallituksen edustajat muuten kuvassa paitsi edessä vasemmalla A-Lehtien
Petri Pekkiä tuuraamassa Janne Muurinen ja edessä oikealla Keskon Anne Laaksoa tuuraamassa Antti Syväniemi.

15.06.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 4/4: Pidä asiakkaastasi hyvää huolta ja sitouta hänet

Vakuuta ja vahvista asiakassuhdetta kiinnostavilla, inspiroivilla sisällöillä. Pidä brändisi mielenkiintoisena ja houkuttelevana. Kerro, mitä uutta kaupassasi on tarjolla. Kiinnostavilla sisällöillä, erottuvalla puhetavalla sekä monikanavaisella viestinnällä voit tässä onnistua. Lue nämä konkreettiset vinkit!

lue lisää

11.05.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 3/4: Kannusta ja vakuuta ostamaan

Varmista selkeiden, informatiivisten ja luottamusta herättävien sisältöjen avulla, että ostopäätös syntyy ja asiakkaan tilausprosessi on vaivaton.

lue lisää

14.04.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 2/4: Hehkuta tiesi harkintalistalle

Vakuuta asiakkaasi sisällöllä, joka tuo esiin tuotteesi parhaat puolet ja kertoo, miten eroat kilpailijoista.

lue lisää

25.03.2021

Mitä vastuullisuus tarkoittaa digimarkkinoinnissa?

Vastuullisuus on teema, jota ei voi olla huomioimatta tänä päivänä. On se sitten vastuullisuutta ympäristöstä, yhteiskunnallisista tai sosiaalisista asioista. Digimarkkinoinnissa vastuullisuus tulee vastaan mainoksissa, joissa kerrotaan esimerkiksi miten tuote tai palvelu säästää luonnonvaroja pakkausmateriaalien valinnan tai niiden kierrätyksen avulla. Mutta entäpä itse digimarkkinoinnin ja -mainonnan vastuullisuus, onko sitä ja mitä se tarkoittaa?

lue lisää