Icon
Parhaita sisältömarkkinoinnin FIN-esimerkkejä IABlogi

Parhaita sisältömarkkinoinnin FIN-esimerkkejä

16.05.2019

Suomi tunnetaan maailmalla sisältömarkkinoinnin ja natiivimainonnan supertähtenä. Tunnollinen ja usein kaiken kirjaimellisesti ottava luonteemme on mahdollistanut sekä teknisen että juridisen asiantuntijuuden yhdistettynä luoviin, kuitenkin liiketoimintaa järkevästi tukeviin, ratkaisuihin.

On siis aika nostaa omaa häntäämme, sillä kenties sisältömarkkin...

Jäsenille

Jäsenenä voit lukea artikkelin kokonaan.

Liity jäseneksi Kirjaudu sisään

26.08.2021

Sosiaalisen median trendit: Osallistava markkinointi tunnettuuden kasvattajana – case vaikuttajamarkkinointi

IAB Finlandin sosiaalisen median trendityöryhmä kirjoittaa vuoden 2021 aikana mainostajille suunnatun blogisarjan sosiaalisen median trendeistä. Kolmannessa osassa syvennytään vaikuttajamarkkinointiin.

lue lisää

15.05.2019

Vaikuttajamarkkinointi e-urheilussa

E-urheilu on tullut jäädäkseen ja kasvaa voimakkaasti. Kuinka siihen päästään mukaan, ja mitä tulisi ottaa huomioon?

lue lisää

06.03.2019

Onko vaikuttajamarkkinoinnin keskustelu kutistunut kiukutteluksi?

Viime aikoina vaikuttajamarkkinoinnista on käyty kiivasta keskustelua, joka ei tunnu tyrehtyvän.

lue lisää

14.03.2018

Yhteisöt ja ihmiset digimainonnan keskiössä?

Jatkuvasti muuttuvassa mediaympäristössä jyvät akanoista erottaa Human 2 Human -markkinointi.

lue lisää