Icon
Kiinnostaako markkinointiteknologia? Tule mukaan työryhmään. IABlogi

Kiinnostaako markkinointiteknologia? Tule mukaan työryhmään.

19.09.2016 | Dingle Oy

IAB:lle perustettiin vastikään uusi markkinointiteknologian työryhmä, joka hakee nyt ensimmäisen toimivuoden jäseniään.

Markkinoinnin kenttä käy läpi murrosta ja markkinoinnissa osana käytettävät teknologiat näyttelevät yhä suurempaa roolia menestyksekkäissä markkinoinnin toteutuksissa sekä yrityksen investoinneissa. Näin on erityisesti digimarkkinoinnin kohdalla, joten IAB:n on luonnollista olla auraamassa tietä teknologian ja markkinoinnin yhteiselle taipaleelle.

Markkinointiteknologian työryhmän tavoitteina ovat markkinointiteknologia-alan kirkastaminen, markkinointi ja teknologiaedustajien yhteistyön tiivistäminen, objektiivisen kuvan luominen markkinointiteknologian hyödyntämismahdollisuuksista sekä markkinointiteknologia saaminen selkeämmin osaksi markkinointiviestinnän kakkua ymmärtääksemme alan kehittymistä paremmin.

Ryhmän toimintaa ja tavoitteita tosin vasta muodostetaan, joten kutsummekin sinut, hyvä IAB:n jäsen, mukaan vaikuttamaan ja edistämään digitaalista markkinointia Suomessa.

Jos kiinnostuit ja sinulla on paloa olla mukana alaa edistävissä projekteissa, tule paikalle 29.9. klo 9-11 järjestettävään kokoukseen Elisalle (Ratavartijankatu 5, Helsinki). Kokouksessa kerromme ryhmän toiminnasta lisää sekä ideoimme ja määrittelemme tulevaa toimintaa. Jäsenyyteen edellytetään aktiivista osallistumista ryhmän työskentelyyn ja tapaamisiin.

Nähdään kokouksessa!

Innostavin syysterveisin,

Jesse Ketonen
Markkinointiteknologian työryhmän puheenjohtaja
sekä muut ryhmäläiset

Tiedustelut: jesse.ketonen@dingle.fi
Ilmoittautumiset kokoukseen: toimisto@iab.fi

13.10.2016

Saisinko vielä yhden markkinointiteknologian, kiitos!

Suomalaisten yritysten uusista markkinointi-investoinneista iso osa kohdistui viime vuonna markkinointiteknologioihin.

lue lisää

19.09.2016

Kiinnostaako markkinointiteknologia? Tule mukaan työryhmään.

Työryhmän tavoitteina ovat mm. markkinointiteknologia-alan kirkastaminen sekä markkinointi ja teknologiaedustajien yhteistyön tiivistäminen.

lue lisää

21.05.2015

Roolit ja vastuut

Toimivassa sisältömarkkinoinnissa kaupalliset viestit eivät ärsytä vaan palvelevat kuluttajaa.

lue lisää

27.06.2014

Kampanjoista jatkuvaan markkinointiin

Riittääkö 200 markkinointilähtöä vuodessa?

lue lisää