Icon
IAB Jäsenesittely: NØRR3 ja Anni Honkaniemi IABlogi

IAB Jäsenesittely: NØRR3 ja Anni Honkaniemi

21.03.2023 | IAB Finland

Tässä jäsenesittely -blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa NØRR3 ja Anni Honkaniemi.

 

 Anni Honkaniemi, CEO, Partner

Kerro hieman NØRR3:sta sekä myös itsestäsi?

NØRR3 on vuonna 2019 perustettu vahvassa kasvussa oleva Insight- ja Mediatoimisto ja Vuoden Toimisto 2023. Toimisto on osa kansainvälistä Makers Of -konsernia, jonka liikevaihto 2023 on ~20 M€ ja työllistää tällä hetkellä ~60 kokenutta liiketoiminnan, luovan suunnittelun ja median huippuammattilaista. NØRR3:n kilpailuetu on kyky tarjota asiakkaille aidosti liiketoimintaa kasvattavia palveluita aina strategisesta markkinoinnin suunnittelusta ja brand-tutkimuksista 360-median jalkautukseen, aktivointiin ja optimointiin. Asiakkaidemme vuositason mediabudjetit ovat tyypillisesti 6-7 numeroisia ja he kaipaavat tuekseen strategisempaa ja palvelempaa kumppania. NØRR3:n rooli onkin monessa asiakkuudessa jalkauttamisen lisäksi strateginen – yhdistämme asiakkaidemme kumppaneita tiiviimmin toisiinsa sekä asiakkaaseen dynaamisemman tekemisen tehostamiseksi. Yhteistyömallimme kannustavat aktiiviseen asiakkaan ja toimistojen väliseen kommunkaatioon ja sparrailuun.
Asiakkaitamme ovat muun muassa: Terveystalo, St1, Shell, Helmisimpukka, Fresh Servant, Sambla Group, Kämp Galleria ja Amos Rex.

NØRR3 toimitusjohtaja Anni Honkaniemi on yrittäjähenkinen ja helposti innostuva yltiö-optimisti. Anni on ollut alalla 15 vuotta ja innostui markkinoinnista aikoinaan tekemällä sitä iltaisin päivätyön ohella. 20-vuotiaana Anni aloitti tanskalaisen yhtiön kumppanina ja toi Suomeen kaksi verkkokauppaa. Kasvuyrityksen toimitusjohtajan rooli, viisihenkinen perhe ja pienet lapset pitävät liikkeessä. Viimeiset neljä vuotta Anni on keskittynyt luomaan Suomen parasta toimistoa yhdessä yhtiökumppaninsa Antti Ujaisen kanssa. Paljon hyödynnettäviä oppeja ja kokemusta vuosien varrelta löytyy, ja nyt kun viides vuosi NØRR3n tarinassa käynnistyi, ei Anni sanojensa mukaan ole koskaan ollut näin innoissaan!

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?

Haluamme uskoa, että yhdistämällä kovat tekijät ja yhdessä innostuminen, pääsemme yhdessä kehittämään Suomeen ratkaisuja, jotka tuovat edelläkävijyyttä toimialalle Pohjoismaisellakin tasolla. Suomesta puuttuu rohkeutta luoda ja kokeilla luovia ratkaisuja mm. dynaamisen ja digitaalisen ulkomainonnan osalta. Dynaamiset ratkaisut ja luova mediatilan käyttö digitaalisissa kanavissa on vielä ideatasolla monessa tapauksessa, IAB-yhteistyön kautta ideoiden vienti konkretiaan pitäisi ehdottomasti olla tehtävissä.

Entä mitä NØRR3 aikoo tuoda IAB-yhteisöön?

Kokemusta, näkemystä ja luovaa rohkeutta.

Mitkä ovat NØRR3:n tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2023?

Tuoreeseen dataan perustuvaa ymmärrystä suomalaisten mediakäyttäytymisestä, dynaaminen mainonta, 360-insight -palvelut sekä mittaus.

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?

Jokainen palautuu tavallaan, mutta uskon vahvasti, että irtautuminen työstä liikunnan avulla sekä perheen tai ystävien kanssa vietetty aika auttaa jokaista palautumaan intensiivisestä työviikosta..

08.04.2024

IAB Jäsenesittely: Superlines ja Jere Meriluoto

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Superlines ja Jere Meriluoto

lue lisää

15.02.2024

IAB Jäsenesittely: Kuubi ja Toni Kallio

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Kuubi ja Toni Kallio

lue lisää

29.01.2024

IAB Jäsenesittely: Mall Voice ja Mikko Valtonen

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Mall Voice ja Mikko Valtonen

lue lisää

24.01.2024

IAB Jäsenesittely: Kai Ericsson ja Proscreen

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Proscreen ja Kai Ericsson.

lue lisää