Icon
Tallenne: Sisällöstä kasvua - Uutta nostetta brändille sometrendien ja vaikuttajien avulla Tallenteet

Tallenne: Sisällöstä kasvua - Uutta nostetta brändille sometrendien ja vaikuttajien avulla

03.05.2022

IAB:n huhtikuun webinaarin aiheina oli vaikuttajamarkkinointi ja esiteltiin vaikuttajamarkkinoinnin uusimpia trendejä ja vinkkejä, joilla markkinoijana pääsee toteuttamaan niitä käytännössä. Samalla esiteltiin vaikuttajamarkkinoinnin lukuja vuodelta 2021 ja lanseerattiin uusi Branded Content - opas, joka neuvoo kädestä pitäen kuinka merkata kaupalliset yhteistyöt oikein eri sosiaalisen median kanavissa.

Vaikuttajamarkkinointi on kasvanut yhdeksi tärkeimmistä markkinoinnin osa-alueista. Sisällöstä kasvua - webinaarissa käsiteltiin vaikuttajamarkkinoinnin trendejä ja annetaan kullan arvoisia vinkkejä, miten markkinoijat pääsevät toteuttamaan niitä käytännössä. Miten milleniaalit ja Z-sukupolvi muodostavat yhdessä maailmanlaajuisen Snapchat-sukupolven? Tai miten omaa mediaa käytetään brändin ja liiketoiminnan kasvattamisessa? Tämän päivän vaikuttaminen on niin paljon muutakin, kuin hyvin suunniteltuja feedejä ja tuotekuvia. Webinaarissa pohdittiin myös vaikuttamisen merkitystä kulttuurissa, keskustelussa ja yhteisössä.

Lavalle nousivat puhumaan: Indieplace, Aller, Snapchat ja Httpool x Twitter

Ohjelma

9.00 Webinaarin avaus - Mira Vaurula / IAB Finland & Jaana Karjalainen / IAB Somemarkkinoinnin työryhmä & Meta

9.05 Branded Content -oppaan julkistus - Jaana Karjalainen / IAB Somemarkkinoinnin työryhmä & Meta, Jannina Niskala / IAB Finland & Ilya Kereselidze / I-Mediat

9.15 Vaikuttajamarkkinoinnin trendit ja vinkit, miten markkinoijana pääset toteuttamaan niitä käytännössä - Tiia Saukko & Vanessa Weckström / Indieplace

9.35 IAB Studio: Merkitse oikein, hyödynnä koko potentiaali! - hosted by Jaana Karjalainen / IAB Somemarkkinoinnin työryhmä & Meta. Vieraina Emilia Pikkuaho ja Vanessa Weckström

9.45 Tutkimus: Kuinka käyttää omaa mediaa brändin ja liiketoiminnan kasvattamisessa? - Niina Korhonen / Aller, Noora Repo / Dingle & Markus Grannenfelt / OMD

10.05 Impact and Influence: How Conversation, Community and Culture Drive Results - David Weiner / Httpool x Twitter

10.25 Identity, Communication, Commerce, Connection - Erik Johnson / Snapchat

10.45 Vaikuttajamarkkinoinnin määrä 2021 - Pasi Raassina / IAB Finland, Inna-Pirjetta Lahti / PING Helsinki ja Jessica Rantala / Content Corner

11.00 Loppusanat & webinaari päättyy - Mira Vaurula / IAB Finland & Jaana Karjalainen / Meta

 

15.02.2024

Tallenne: Master Your GDPR - Internet ilman kohdennettua mainontaa 24

Master your GDPR -webinaarissamme joukko Suomen eturivin tietosuoja-asiantuntijoita opasti osallistujia syventymään GDPR:n, evästehyväksyntöjen, tekoälyn ja monien muiden tietosuojakysymysten monimutkaiseen maailmaan.

lue lisää

14.02.2024

Tallenne: Missä asiakaspolun vaiheessa vaikuttajat ovat?

Tässä koulutuksessa syvennymme siihen, miten vaikuttajamarkkinointia voidaan hyödyntää eri vaiheissa asiakkaan ostopolulla – alkaen tietoisuuden herättämisestä aina ostopäätöksen tekemiseen. Keskustelemme siitä, missä asiakaspolun vaiheissa vaikuttajamarkkinointi on tehokkain ratkaisu ja milloin markkinoijan tulisi harkita muita markkinointikeinoja.

lue lisää

08.02.2024

Tallenne: Industry Insider: Attention! Tuloksia mainostajalle ja tuloja julkaisijalle

Tässä ainutlaatuisessa tapahtumassa sukelsimme digimarkkinoinnin eturintamassa vellovan Attentionin eli huomionarvon optimointiin ja mittaamiseen. Tavoitteenamme oli avata ovia tehokkaampaan markkinointiin ja suurempiin tuottoihin julkaisijoille. Webinaarissa tiivistettiin ja jaettiin tietoa alan asiantuntijoiden viimeisimmistä näkemyksistä ja tutkimustuloksista Attentionin hyödyistä, mittaamisesta ja käytöstä eri formaateissa. Lisäksi tarjolla oli syväsukellus case Teliaan, jossa pääsimme näkemään Attentionin käytännön soveltamisen.

lue lisää

13.12.2023

Tallenne: Mittaa ja menesty -webinaari

Tervetuloa katsomaan Mittaa ja menesty! -webinaarin tallennetta, jossa pureudutaan syvällisesti mainonnan ja markkinoinnin mittaamisen uusimpiin trendeihin ja mittareihin. Tämä webinaaritallenne tarjoaa kattavan katsauksen alan nykyaikaisiin mittausmenetelmiin ja niiden merkitykseen brändien pitkän aikavälin kehityksessä.

lue lisää