Icon
Tallenne Marketing Next: Oma data kilpailuetuna IAB - Q & A

Tallenne Marketing Next: Oma data kilpailuetuna

11.04.2022

IAB:n huhtikuun seminaarin aiheina datan ja brändin yhteinen liitto, mitä konversio tarkoittaa kasvun kannalta katsottuna, miten hyödyntää asiakkaan omaa dataa paremmin ja miten kasvattaa pienestä siemenyleisöstä iso metsä.

Nostetaan esille myös asiakaskokemuksen merkitys markkinoinnissa, mitä dataa hyvä markkinointi tarvitsee menestyäkseen ja erottuakseen massasta. 3P evästeiden poistumisen on ollut myös kuuma puheenaihe jo muutaman vuoden ajan, sen mukanaan tuomat haasteet tulevat näkymään mm. mainostuksen kohdennuksessa. Tule kuulemaan, kuinka yrityksen omalla datakyvykkyydellä voidaan selättää keksien poistumisen tuomia haasteita.

Tapahtuma sopii kaikille asiantuntijoille ja yrityksille, jotka toimivat digitaalisessa ympäristössä tavalla tai toisella, julkaisijana tai mainostajana, itse toimenpiteitä tuottavana tai niitä ostavana toimijana.

Lavalle nousevat puhumaan Alma, Tietoevry, Otava, LeadSpark, dentsu ja tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimii: Alma

Ohjelma

9:00 - 9:10 Tervetuloa - Pasi Raassina / IAB Finland & Sampo Koskinen / Alma Mediaratkaisut

9:10 - 9:35 Miten aikaansaada kasvua brändillä ja datalla tulevaisuudessa? - Johanna Vartiainen / Alma Mediaratkaisut (lataa prese)

9:35 - 9:55 Asiakaskokemus ennen kaikkea - mitä dataa markkinointi tarvitsee menestyäkseen? - Hanna Jerkku / Tietoevry (lataa prese)

9:55 - 10:15 IAB Studio: Sampo Koskinen / Alma Mediaratkaisut, keskustelemassa Tatu Kuivalahti / Custobar & Antti Ellonen / Neste

10:15 - 10:35 Laatu on tärkeämpää kuin koskaan - Samu Saarelainen / Otavamedia (lataa prese)

10:35 - 10:55 Lisää kuluttajien sähköisiä markkinointilupia: mitä ja miten case-esimerkkien kautta - Sami Lahtinen / LeadSpark (lataa prese)

10:55 - 11:15 Datasta tekoihin; miksi organisaation datakulttuuria tulee kehittää - Henri Maunuksela / dentsu (lataa prese)

11:15 - 11:30 Loppusanat

Webinaarin pääyhteistyökumppanina Alma Media

24.05.2022

TALLENNE Keksit. Keksit? Keksit! - Mainonnan kohdentaminen tänään ja huomenna

Katso tallenne evästeettömistä ratkaisuista mainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen, jotta markkinointisi pysyy ajantasaisena ja toimivana.

lue lisää

03.05.2022

Tallenne: Sisällöstä kasvua - Uutta nostetta brändille sometrendien ja vaikuttajien avulla

IAB:n huhtikuun webinaarin aiheina oli vaikuttajamarkkinointi ja esiteltiin vaikuttajamarkkinoinnin uusimpia trendejä ja vinkkejä, joilla markkinoijana pääsee toteuttamaan niitä käytännössä.

lue lisää

11.04.2022

Tallenne Marketing Next: Oma data kilpailuetuna

IAB:n huhtikuun seminaarin aiheina datan ja brändin yhteinen liitto, mitä konversio tarkoittaa kasvun kannalta katsottuna, miten hyödyntää asiakkaan omaa dataa paremmin ja miten kasvattaa pienestä siemenyleisöstä iso metsä.

lue lisää

18.02.2022

Q&A & tallenne: Master Your GDPR - Internet ilman kohdennettua mainontaa

Vuoden ensimmäisessä IAB webinaarissa kuultiin puheenvuoroja evästesuostumuksista, -luvista, evästelupien hallinnasta ja esiteltiin tuore tutkimus: Internet ilman kohdennettua mainontaa.

lue lisää