Webinar: Virtual Programmatic Day H1
Järjestäjä: IAB Europe
IAB Europe järjestää vuonna 2018 kaksi Virtual Programmatic Day -webinaaria, joista ensimmäisen huhtikuun 19. päivä.
Virtual Programmatically Day H1 on online-tapahtuma, joka käsittelee teemoja, jotka vaikuttavat ohjelmalliseen ostamiseen: mm. GDPR, huutokauppojen dynamiikka sekä läpinäkyvyys ja luottamus.
Ohjelma ja ilmoittautuminen IAB Europen sivuilla.
Aiheeseen liittyen: Virtual Programmatic Day 2017
13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää