Icon
REBOOT -webinaari Tapahtumat

REBOOT -webinaari

12.05.2020, 9:00-11:30

Buutataan markkina yhdessä!

Urbaanin sanakirjan mukaan sanan "reboot" voi kääntää muotoon "käynnistää tietokone uudelleen". Puhekielessä reboottaus on sitä ihanaa Finglishiä - "Ootas hetki, reboottaan ku tää kone lagaa".

Aika monella markkinoinnin parissa työskentelevällä on tänä keväänä ollut mielessä reboottaus... ainakin markkinointisuunnitelmia ja valitettavan usein ihan liiketoimintaakin on käynnistelty uudelleen.

IAB Finlandin Reboot -webinaarissa pääset kuuntelemaan miten digimarkkinan eri toimijat ovat reagoineet COVID-19 kriisiin. Omat näkökulmat ja toimenpiteet kuullaan Kotipizzalta, Sanomalta, Facebookilta sekä Dagmarilta.

Pääsemme kuulemaan näkemyksiä ainakin seuraaviin teemoihin:

  • Minkälaiset markkinointikanavat sekä -ratkaisut herättävät nyt mainostajien kiinnostuksen
  • Miten, missä ja erityisesti millaisella viestillä kannattaa nyt mainostaa
  • Miten mediakulutus on muuttunut pandemian aikana
  • Miten organisaatiota saa innostettua vaikeina aikoina: mikä on toiminut, mitä olette oppineet, oletteko löytäneet uusia, ketteriä tapoja markkinoinnin tehostamiseksi jne.
  • Muuttuuko markkinointi ja mediakulutus myös pysyvästi, eli mille mahtaa markkinoinnin maailma näyttää pandemian jälkeen

HUOM! IAB Finland on mukana taistelussa koronavirusta vastaan. 16.3.2020-31.5.2020 välisenä aikana kaikki IAB:n tapahtumat ja koulutukset suoritetaan suunnitelmien mukaisesti, mutta webinaareina.

Webinaari-infoa:

  • Webinaari on kaikille maksuton
  • Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
  • Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi 

Ilmoittaudu!

Puhujat

Moderaattorina toimii Pasi Raassina, IAB Finland



Rainer Lindqvist / Kotipizza

Markkinointijohtaja

Elina Bono / Sanoma
Head of Marketing, B2B

Elina Bono vetää Sanoma Media Finlandin B2B-markkinointia. Markkinointia rakastavalla Elinalla on yli 20 vuoden kokemus markkinoinnista, myynnistä ja viestinnästä niin mainostajan, median kuin toimistonkin puolelta.

Case: Sanoman B2B-markkinointi reagoi nopeasti koronaan muuttamalla oman markkinointinsa lennossa aikaan sopivaksi.

Jaana Karjalainen / Facebook

Agency Partner



Mika Lehroranta / Dagmar

Client Group Director



11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää