Icon
Tallenne: Voittava verkkokauppamarkkinointi seminaari MIXX Awards

Tallenne: Voittava verkkokauppamarkkinointi seminaari

29.11.2023

Vuoden viimeisessä IAB-seminaarissa syvennyttiin verkkokauppamarkkinoinnin monimuotoiseen maailmaan, joka oli kehittynyt huomattavasti viime vuosina tapahtuneen digitalisoitumisen ansiosta. Digitaalisen kaupankäynnin merkitys on kasvanut, ja sen markkinaosuus on ollut jatkuvassa kasvussa. Seminaariin osallistuneet saivat kattavan ymmärryksen siitä, miten digimarkkinoinnin työkalut voidaan ottaa käyttöön ja miten luoda onnistunut verkkokaupan markkinointistrategia.

Päivän ohjelmassa Henri Maunuksela dentsusta aloitti seminaarin tarkastellen verkkokaupan roolia ostopolun eri vaiheissa. Sanoman edustajat Veli-Matti Nurmela ja Tiina Kosonen valaisivat, miten brändit voivat käyttää dataa asiakasymmärryksen luomiseen ja aktivointiin. Arto Hasu Verkkokauppa.comista jakoi kokemuksiaan siitä, kuinka he ovat pyrkineet vastaamaan markkinoinnin keskeisiin kysymyksiin. IAB Studiossa keskusteltiin brändin merkityksestä digitaalisessa kaupankäynnissä Sanoman, Digital Commerce Finlandin ja muiden asiantuntijoiden kanssa, paneelin vetäjänä toimi Petri Vatanen Sanomasta. Sebastian Lindberg Schibstedistä syventyi kuluttajakäyttäytymiseen ja käytettyjen tavaroiden ostamisen suosioon. Seminaarin päätteeksi Mirva Sandström Digital Commerce Finlandista perehdytti kuulijat tekoälyn vaikutuksiin digitaalisessa kaupassa.

Esiintyjinä tapahtumassa olivat Sanoma, dentsu, Verkkokauppa.com, Schibsted ja Digital Commerce Finland, pääyhteistyökumppanina toimi Sanoma.

Ohjelma

Tervetuloa - Pasi Raassina | IAB Finland & Petri Vatanen | Sanoma (alkusanat)

Verkkokaupan rooli ostopolun eri vaiheissa ja fiilis ennen ostopäätöstä - Henri Maunuksela | dentsu (lataa prese)

Miten saat enemmän irti omasta datastasi - Konkreettisia käyttötapoja aktivointiin ja asiakasymmärryksen luomiseen - Veli-Matti Nurmela ja Tiina Kosonen | Sanoma (lataa prese)

Tarvitseeko verkkokaupan markkinoinnin muka olla muutakin kuin performancea? - Arto Hasu | Verkkokauppa.com (lataa prese)

IAB Studio - Monikanavaisuus verkkokaupan vahvuutena. Keskustelua johtaa Petri Vatanen | Sanoma ja asiantuntijoina Mirva Sandström | Digital Commerce Finland sekä Hanna Länsivuori | Stockmann

Recommerce - Kuluttajat käytetyn verkkokaupassa - Sebastian Lindberg | Schibsted (lataa prese)

AI digitaalisen kaupan trendinä - Mirva Sandström | Digital Commerce Finland (lataa prese)

Lopetussanat - Pasi Raassina | IAB Finland & Petri Vatanen | Sanoma

28.10.2024

MIXX kumppanuudet myynnissä!

Haemme 2-3 Platina -kumppania MIXX Awardsille, IAB:n toista kertaa järjestämälle värikkäälle palkintogaalalle, jossa digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät kerätään yhteen.

lue lisää

31.05.2023

MIXX Awards juhlahumua Valkoisessa Salissa

Keräsimme alan ammattilaiset yhteen juhlimaan saman katon alle riemukkaaseen jälleennäkemiseen. Tässä valikoituja otoksia viime torstain 25.5. MIXX Awards gaalasta sekä linkit kaikkiin kuviin

lue lisää

29.05.2023

MIXX Awards 2023 voittajat julkistettu!

Torstaina 25.5.2023 palkittiin ensimmäiset Suomen MIXX Awards voittajat Valkoisessa Salissa

lue lisää

21.03.2023

MIXX Awards - Usein kysytyt kysymykset

Älä jätä hakemusta laittamatta. Tässä on useimmin kysytyt kysymykset koskien IAB MIXX Awards kilpailua. Jos kysymyksiä herää lisää, laitathan viestiä Miralle.

lue lisää