Tallenne: DOOH - Digitaalista älykkyyttä ulkomainontaan
>
Kaikkien muiden mediaryhmien mukaisesti myös ulkomainonta on keskellä digitransformaatiota. Suomessa ulkomainonnan digitalisoitumiinen on kansainvälisellä mittapuulla pitkällä ja reilusti yli puolet ulkomainonnasta on digitaalista. IAB:n ja Kantarin tekemän arvion mukaan digitaalinen ulkomainonta kasvoi vuonna 2022 30 % ja kokonaisvolyymi nousi noin 46,5 miljoonaan euroon. Kuten IAB:n Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän puheenjohtaja Jesse Jussila totesi: "Ulkomainonta digitalisoituu ja on itseasiassa jo nyt paljon digitaalisempaa kuin moni olettaa, erityisesti meillä Suomessa".
Mitä ulkomainonnan digitalisoituminen tarkoittaa kampanjoille ja ostamiselle? Ainakin näitä asioita ja IAB:n sekä Ulkomainosliiton webinaaritallenteessa kuulet lisää:
- Joustavuus ja muokattavuus, esimerkiksi mainosviestejä voi muuttaa reaaliajassa
- Entistä tarkempi kohdentaminen
- Interaktiivisuus
- Reaaliaikainen sisältö
- Mittaus ja seuranta
Digitaalinen ulkomainonta on jo nyt läsnä arki- ja vapaa-ajan ympäristössämme ja se tavoittaa suuren osan väestöstä. Miten digitaalisuus vaikuttaa ullkomainonnan ostamiseen ja mainonnan tehokkuuteen? Tule webinaariin kuulemaan lisää.
Agendalla:
Tervetuloa seminaariin - Pasi Raassina / IAB Finland & Nina Myllyharju / Suomen Ulkomainosliitto
Retail media & DOOH nyt ja tulevaisuudessa - Hannaleena Koskinen / SOK Smart Marketing & Lassi Tolonen / Clear Channel (lataa prese)
IAB Studio: Digitaalista älykkyyttä ulkomainontaan - Moderaattorina Jesse Jussila / Clear Channel ja piinkovina asiantuntijoina Jenni Heinonen / JCDecaux, Mari Riipinen / Dagmar & Antti Ujainen / NØRR3
Programmatic Out of Home is here – and it is really working - Marius Valle / JCDecaux (lataa prese)
Digital out of Home: The Vital Ingredient - Steve Bernard / Ocean Outdoor (lataa prese)
Ulkomainonnan digitalisoitumisen mahdollisuudet - Mikä muuttuu vai muuttuuko mikään? - Outi Pekkala / dentsu (lataa prese)
Loppusanat - Pasi Raassina / IAB Finland & Nina Myllyharju / Suomen Ulkomainosliitto
28.10.2024
MIXX kumppanuudet myynnissä!
Haemme 2-3 Platina -kumppania MIXX Awardsille, IAB:n toista kertaa järjestämälle värikkäälle palkintogaalalle, jossa digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät kerätään yhteen.
lue lisää31.05.2023
MIXX Awards juhlahumua Valkoisessa Salissa
Keräsimme alan ammattilaiset yhteen juhlimaan saman katon alle riemukkaaseen jälleennäkemiseen. Tässä valikoituja otoksia viime torstain 25.5. MIXX Awards gaalasta sekä linkit kaikkiin kuviin
lue lisää29.05.2023
MIXX Awards 2023 voittajat julkistettu!
Torstaina 25.5.2023 palkittiin ensimmäiset Suomen MIXX Awards voittajat Valkoisessa Salissa
lue lisää21.03.2023
MIXX Awards - Usein kysytyt kysymykset
Älä jätä hakemusta laittamatta. Tässä on useimmin kysytyt kysymykset koskien IAB MIXX Awards kilpailua. Jos kysymyksiä herää lisää, laitathan viestiä Miralle.
lue lisää