IAB 20 vuotta -juhlaseminaari
IAB Finland juhlistaa ylpeänä 20-vuotista matkaansa seminaarin merkeissä yhdessä teidän kanssanne. Katse on tiukasti tulevaisuudessa. Luvassa on ansioituneilta puhujilta tuoreita näkökulmia digitaalisen markkinoinnin tulevaisuuteen, keskustelua muutoksen mahdollisuuksista sekä tuulahdus IAB:n historiastakin. Kaikki muutoksen tekijät ovat lämpimästi tervetulleita!
Digitaalinen tulevaisuus tehdään nyt!
Mitä yrityksen pitää tietää nyt, että se voi jatkossa menestyä? Millaista osaamista digitaalisen huomisen onnistujat tarvitsevat työssään? Millaiseen koulutukseen yritykset panostavat? Mikä rajoittaa isoja onnistumisia? Näkemyksellisten alustusten jälkeen paneelikeskustelussa on luvassa konkretiaa ja käytäntöjä, ei itsestään selviä latteuksia!
Seminaarin hinta on vain 90 euroa IAB:n jäsenille ja 180 euroa ei-jäsenille + alv.
13.00 |
Kakkukahvit ja verkostoitumista |
13.30 |
Tilaisuuden avaus Guest of Honour: Towney Feehan, President & CEO IAB Europe Lyhyt historiakatsaus |
14.00 |
Mitä teidän firmassanne tehdään tekoälyn kanssa ennen joulupukin tuloa? Tekoäly tuo lentävät autot vuoteen 2020 mennessä, niin on luvattu otsikoissa. Ne meistä, jotka ovat tänä kesänä saaneet lipua hiljalleen Helsingin auki kaivettujen katujen aiheuttamissa ruuhkissa toivottaisivat nuo luvatut lentävät autot tervetulleiksi vaikka heti tänään. Paljon on luvattu aina 70-luvulta saakka. Viimeisen vuoden aikana tekoäly ja koneoppiminen ovat ottaneet valtavia askelia. Mitä ne ovat ja miten se vaikuttaa arkeen tänään? Antti julkaisee helmikuussa kirjan Tekoäly - matkaopas johtajalle. Kirjaa varten hän on tavannut ja haastatellut tekoälyn soveltamisen kärkinimiä Helsingistä Piilaaksoon mm. Googlelta, Facebookilta ja Salesforcelta sekä monista start-upeista. Kuulet viimeisimmän tiedon aiheesta IAB:n juhlaseminaarissa.
|
14.20
|
Altruismi, brändit, Cannes - voittamisen ABC avattuna Miten tehdä maailman palkituinta markkinointia ja rakentaa liiketoimintaa luovuudella? Kurion ja Cannes Lionsin kuuden vuoden ja liki 4.000 voittaja-casen analyysi pureutuu portaittain syvemmälle menestyksen anatomiaan. Tässä tilaisuudessa ensi kertaa julkaistavat havainnot antavat askelmerkit, joilla kaikki todennäköisyydet ovat tulevan kampanjasi voitokkuuden puolella. Jari Lähdevuori on sometoimisto Kurion perustajia ja sen luova johtaja. Hänen hommansa on auttaa Kurion asiakkaita menestymään somen avulla, päävastuualuenaan konseptisuunnittelu. Jarilla on 10 vuoden kokemus somemarkkinoinnista, asiakkainaan kaikkea startupeista maailman arvokkaimpiin brändeihin. Asiakastöiden lomassa hän tekee tutkimuksia ja vetää valmennuksia niin koti- kuin ulkomailla, mm. Cannes Lionsissa ja Eurobestissä. |
14.40 |
Tulevaisuutta ei odoteta, sitä tehdään Henrietan puhe käsittelee maailman isoimpia haasteita, makrotason muutoksia ja kuinka ne vaikuttavat kaikkeen, mitä me teemme. Singularity Universityssä oppilaita pyydettiin käyttämään eksponentiaalisesti skaalaavaa teknologiaa hyödyksi ratkaisemaan ihmiskunnan haasteita - ja vaikuttamaan positiivisesti miljardin ihmisen elämään kymmenen vuoden aikana. Henrietta tulee puhumaan siitä, millaisia eri lähestymistapoja haasteiden taklaamiseen on ja miten eri ryhmät ovat näitä ratkoneet. Pia Henrietta Kekäläinen on biohiiltä ja korkealaatuisia hiilituotteita jätebiomassasta valmistavan Carbo Culture Oy:n toimitusjohtaja ja kanssaperustaja. Hän istuu Carbo Culturen ja Mehackitin lisäksi pörssiyhtiö Yleiselektroniikan (YLEPS) hallituksessa ja on Singularity University:n vuosittain Ames Research Parkissa Kaliforniassa toteutettavan lippulaivaohjelman Global Solutions Programin 2013 alumina. Vuonna 2014 Henrietta perusti Mehackit.org -yrityksen, joka nyt tuo nuorille mahdollisuuden tutustua luovaan teknologiaan koodaamisen avulla kouluissa jo yli 50 kaupungissa ja kunnassa Pohjoismaissa. |
15.00 | Tauko |
15.20 |
Mitä yrityksen pitää tietää nyt, että se voi jatkossa menestyä? Millaista osaamista digitaalisen huomisen onnistujat tarvitsevat työssään? |
15.50 | Muutoksen tekijä -palkinnonsaajan julkistus |
16.00 |
Cocktail-tilaisuus alkaa The Lounge Music Concept viihdyttää |
18.00 | Tilaisuus päättyy |
Seminaarin hinta on vain 90 euroa IAB:n jäsenille ja 180 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Kuka ansaitsee tulla palkituksi digimarkkinoinnin muutoksentekijänä?
IAB Finland haluaa palkita alan todelliset sankarit. Kerro meille, kuka on omalla toiminnallaan edistänyt digimainonnan tai -markkinoinnin kehittymistä Suomessa. Oletko se sinä vai työkaverisi, tai ehkä joku tiimi? Ehdota Muutoksen tekijä -palkinnon saajaa 15.9. mennessä.
Yhteistyössä Haaga-Helian mainonnan ja yritysviestinnän opiskelijoiden luova toimisto Krea
IAB Finlandin Premiumjäsenet:
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää