Digitaalisen audion työryhmän perustamiskokous
”Digitaalisen audion kulutus on kasvussa. Musiikkipalvelut, podcastit, äänikirjat, ääniohjaus ja äänibrändäys avaavat runsaasti uusia liiketoiminta- ja markkinointimahdollisuuksia. IAB:n työryhmä on upea mahdollisuus kehittää Suomen kasvavaa digitaalisen audion markkinaa yhdessä alan huippujen kanssa”, kommentoi uuden digitaalisen audion työryhmän perustajajäsen Sini Kervinen, Head of Digital Business, Bauer Media. Kiinnostuitko? Ilmoittaudu mukaan digitaalisen audion työryhmään lähettämällä viesti toimisto@iab.fi.
Työryhmät ovat avoimia vain IAB:n jäsenille.
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää