Icon
Vastuullisen digimainonnan kyselyn tulokset 2025 Oppaat

Vastuullisen digimainonnan kyselyn tulokset 2025

Miten vastuullisuus näkyy digimainonnassa Suomessa vuonna 2025?
Tähän tarjoaa vastauksia uusin IAB Finlandin vastuullisuuskysely, joka toteutettiin nyt kolmatta kertaa.
Kyselyn tiedonkeruu toteutettiin maalis–toukokuussa 2025. Vastaajat tavoitettiin IAB Finlandin jäsenkirjeiden, sosiaalisen median ja tapahtumien kautta, joten tulokset painottuvat erityisesti suuriin mainostajiin ja toimistoihin. On tärkeää huomioida, että tutkimuksen tulokset eivät edusta koko yrityskenttää, vaan kuvaavat pikemminkin IAB:n jäsenyritysten tilannetta.
Toivottavasti raportti tarjoaa hyödyllisiä näkemyksiä ja herättää ajatuksia vastuullisuuden roolista digimainonnassa.

Antoisia lukuhetkiä

Lataa tutkimuksen tulokset itsellesi

Huom: Jos alla oleva latauslomake ei aukea tai näy oikein, yritä päivittää sivu muutaman kerran tai kokeile toista selainta. Pahoittelemme teknistä häiriötä.

 IAB Finlandin tietosuojaseloste

Lataa tiedosto syöttämällä tietosi lomakkeelle. SAAT TIEDOSTON HETKEN KULUTTUA SÄHKÖPOSTIISI.