
Kategoria: Paras vastuullinen markkinointiteko
Kategoriassa palkitaan paras vastuullinen markkinointiteko vuodelta 2022.
Kilpailutyön tulee sisältää digitaalisia elementtejä ja keskeisessä osassa tulee olla vastuullisuus.
Kilpailutyöt arvioidaan kolmella kriteerillä: strategia, luova toteutus sekä tulokset.
Tuomaristossa toimivat:
Tuomariston puheenjohtaja: Timo Malvela, Adform (IAB Hallituksen jäsen)
Jaakko Haarala, DoubleVerify
Niina Korhonen, Aller (Sisältömarkkinoinnin työryhmän PJ)
Susanna Laitinen, Alma (Vastuullinen digimainonta työryhmän PJ)
Maarit Ruuth, MTV (Vastuullinen digimainonta työryhmän PJ)
Kilpailun entry on auki 31.3. saakka. Ensimmäisen vuoden kunniaksi ilmoittautuminen mukaan on maksutonta. Voittajat julkistetaan IAB MIXX AWARDS gaalassa 25.5.2023
Jos MIXX Awardisista heräsi kysymyksiä olethan yhteydessä Mira Vaurulaan (mira.vaurula@iab.fi, p. 040 168 0385)