Icon
Paras vastuullinen markkinointiteko MIXX Awards

Kategoria: Paras vastuullinen markkinointiteko


Kategoriassa palkitaan paras vastuullinen markkinointiteko vuodelta 2022.
Kilpailutyön tulee sisältää digitaalisia elementtejä ja keskeisessä osassa tulee olla vastuullisuus.
Kilpailutyöt arvioidaan kolmella kriteerillä: strategia, luova toteutus sekä tulokset.

Tuomaristossa toimivat:
Tuomariston puheenjohtaja: Timo Malvela, Adform (IAB Hallituksen jäsen)

Jaakko Haarala, DoubleVerify 
Niina Korhonen, Aller (Sisältömarkkinoinnin työryhmän PJ)
Susanna Laitinen, Alma (Vastuullinen digimainonta työryhmän PJ)
Maarit Ruuth, MTV (Vastuullinen digimainonta työryhmän PJ)

Ilmoittaudu

Kilpailun entry on auki 31.3. saakka. Ensimmäisen vuoden kunniaksi ilmoittautuminen mukaan on maksutonta. Voittajat julkistetaan IAB MIXX AWARDS gaalassa 25.5.2023

Jos MIXX Awardisista heräsi kysymyksiä olethan yhteydessä Mira Vaurulaan (mira.vaurula@iab.fi, p. 040 168 0385)

Paras vastuullinen markkinointiteko
Vuoden datateko
Paras nousevien digikanavien markkinointikokonaisuus
Digikanavia parhaiten hyödyntävä mainostaja
Paras digisuunnittelutiimi
Paras digimyyntitiimi
Vuoden digiammattilainen
Kilpailun tiedot ja säännöt
Tuomaristot