
Kategoria: Paras nousevien digikanavien markkinointikokonaisuus
Kategoriassa palkitaan paras nousevien digikanavien markkinointikokonaisuus vuodelta 2022.
Kilpailutyön tulee hyödyntää emerging media -kanavia innovatiivisella ja keskeisellä tavalla (esim. digitaalinen ulkomainonta, Connected TV, digitaalinen audio, tekoäly, gaming, kaupan media). Ehdolle voi asettua kampanja tai brändi.
Kilpailutyöt arvioidaan kolmella kriteerillä: strategia, luova toteutus sekä tulokset.
Tuomaristo:
Puheenjohtajana toimii: Lassi Tolonen, Clear Channel (IAB Halllituksen jäsen)
Aki Ronkainen, Smartclip/RTL (Videotyöryhmän PJ)
Max Söderholm, Playable
Juha Ourila, Digita
Elsa Kalervo, Bauer Media (Digiaudiotyöryhmän PJ)
Kilpailun entry on auki 31.3. saakka. Ensimmäisen vuoden kunniaksi ilmoittautuminen mukaan on maksutonta. Voittajat julkistetaan IAB MIXX AWARDS gaalassa 25.5.2023
Jos MIXX Awardisista heräsi kysymyksiä olethan yhteydessä Mira Vaurulaan (mira.vaurula@iab.fi, p. 040 168 0385)