Icon
Paras nousevien digikanavien markkinointikokonaisuus MIXX Awards

Kategoria: Paras nousevien digikanavien markkinointikokonaisuus


Kategoriassa palkitaan paras nousevien digikanavien markkinointikokonaisuus vuodelta 2022.
Kilpailutyön tulee hyödyntää emerging media -kanavia innovatiivisella ja keskeisellä tavalla (esim. digitaalinen ulkomainonta, Connected TV, digitaalinen audio, tekoäly, gaming, kaupan media). Ehdolle voi asettua kampanja tai brändi.
Kilpailutyöt arvioidaan kolmella kriteerillä: strategia, luova toteutus sekä tulokset.

Tuomaristo:
Puheenjohtajana toimii: Lassi Tolonen, Clear Channel (IAB Halllituksen jäsen)

Aki Ronkainen, Smartclip/RTL (Videotyöryhmän PJ)
Max Söderholm, Playable
Juha Ourila, Digita
Elsa Kalervo, Bauer Media (Digiaudiotyöryhmän PJ)

ilmoittaudu

Kilpailun entry on auki 31.3. saakka. Ensimmäisen vuoden kunniaksi ilmoittautuminen mukaan on maksutonta. Voittajat julkistetaan IAB MIXX AWARDS gaalassa 25.5.2023

Jos MIXX Awardisista heräsi kysymyksiä olethan yhteydessä Mira Vaurulaan (mira.vaurula@iab.fi, p. 040 168 0385)

Paras vastuullinen markkinointiteko
Vuoden datateko
Paras nousevien digikanavien markkinointikokonaisuus
Digikanavia parhaiten hyödyntävä mainostaja
Paras digisuunnittelutiimi
Paras digimyyntitiimi
Vuoden digiammattilainen
Kilpailun tiedot ja säännöt
Tuomaristot