
Ohjelmallinen ostaminen Euroopassa +70,5 %
Mainostilan ostaminen ohjelmallisesti kasvoi Euroopassa merkittävästi vuonna 2014, raportoivat IAB Europe ja tutkimuslaitos IHS. Ohjelmallisen ostamisen markkinan koko oli viime vuonna 3,65 miljardia euroa, kasvua edellisvuoteen oli 70,5 %. Ensimmäistä kertaa raportoitiin myös eri mainosformaattien ostot ohjelmallisesti.
Ohjelmallinen ostaminen Euroopassa 2014:
- 3,65 miljardia euroa, kasvua 70,5 % edellisvuoteen verrattuna
- display +57 %
- mobiili +240 %
- video +176 %
Lisää tietoa IAB Europen sivuilla.
Muista myös IAB Finlandin Ohjelmallisen ostamisen opas!
02.11.2023
Tule mukaan menestykseen – MIXX Awards hakee yhteistyökumppaneita ensi kevään tapahtumaan!
IAB MIXX Awards on värikäs ja iloinen tapahtuma, joka kokoaa yhteen digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät juhlimaan alansa huippusaavutuksia. Keväällä 2023 ensimmäistä kertaa järjestetty tapahtuma keräsi huiman suosion ja sai osakseen paljon kiitoksia niin osallistujilta kuin järjestäjiltäkin. Tämän myötä on päätetty järjestää tapahtuma myös ensi keväänä.
lue lisää31.05.2023
MIXX Awards juhlahumua Valkoisessa Salissa
Keräsimme alan ammattilaiset yhteen juhlimaan saman katon alle riemukkaaseen jälleennäkemiseen. Tässä valikoituja otoksia viime torstain 25.5. MIXX Awards gaalasta sekä linkit kaikkiin kuviin
lue lisää29.05.2023
MIXX Awards 2023 voittajat julkistettu!
Torstaina 25.5.2023 palkittiin ensimmäiset Suomen MIXX Awards voittajat Valkoisessa Salissa
lue lisää21.03.2023
MIXX Awards - Usein kysytyt kysymykset
Älä jätä hakemusta laittamatta. Tässä on useimmin kysytyt kysymykset koskien IAB MIXX Awards kilpailua. Jos kysymyksiä herää lisää, laitathan viestiä Miralle.
lue lisää