
Kategoria: Digikanavia parhaiten hyödyntänyt mainostaja
Kategoriassa palkitaan parhaiten digitaalisia kanavia hyödyntänyt mainostaja vuodelta 2022.
Kilpailijan tulee hakemuksessa tuoda esiin innovatiivisuutta ja tuloksellisuutta digitaalisien kanavien hyödyntämisestä markkinoinnissa. Ehdolle voi asettua mainostaja itse tai mainostajan kumppani.
Kilpailutyöt arvioidaan kolmella kriteerillä: strategia, luova toteutus sekä tulokset.
Tuomaristo:
Tuomariston puheenjohtaja: Janne Nurmisto, Sanoma
Sampo Karpo, Tulos Helsinki
Riina Ahonen, Httpool
Juuli Pelkonen, Adform (Ohjelmallinen työryhmä PJ)
Jesse Jussila, ClearChannel (DOOH työryhmä PJ)
Kilpailun entry on auki 31.3. saakka. Ensimmäisen vuoden kunniaksi ilmoittautuminen mukaan on maksutonta. Voittajat julkistetaan IAB MIXX Awards -gaalassa 25.5.2023
Jos MIXX Awardisista heräsi kysymyksiä olethan yhteydessä Mira Vaurulaan (mira.vaurula@iab.fi, p. 040 168 0385)