Icon
Digikanavia parhaiten hyödyntänyt mainostaja MIXX Awards

Kategoria: Digikanavia parhaiten hyödyntänyt mainostaja


Kategoriassa palkitaan parhaiten digitaalisia kanavia hyödyntänyt mainostaja vuodelta 2022.
Kilpailijan tulee hakemuksessa tuoda esiin innovatiivisuutta ja tuloksellisuutta digitaalisien kanavien hyödyntämisestä markkinoinnissa. Ehdolle voi asettua mainostaja itse tai mainostajan kumppani.
Kilpailutyöt arvioidaan kolmella kriteerillä: strategia, luova toteutus sekä tulokset.

Tuomaristo:

Tuomariston puheenjohtaja: Janne Nurmisto, Sanoma

Sampo Karpo, Tulos Helsinki
Riina Ahonen, Httpool
Juuli Pelkonen, Adform (Ohjelmallinen työryhmä PJ)
Jesse Jussila, ClearChannel (DOOH työryhmä PJ)

Ilmoittaudu

Kilpailun entry on auki 31.3. saakka. Ensimmäisen vuoden kunniaksi ilmoittautuminen mukaan on maksutonta. Voittajat julkistetaan IAB MIXX Awards -gaalassa 25.5.2023

Jos MIXX Awardisista heräsi kysymyksiä olethan yhteydessä Mira Vaurulaan (mira.vaurula@iab.fi, p. 040 168 0385)

Paras vastuullinen markkinointiteko
Vuoden datateko
Paras nousevien digikanavien markkinointikokonaisuus
Digikanavia parhaiten hyödyntävä mainostaja
Paras digisuunnittelutiimi
Paras digimyyntitiimi
Vuoden digiammattilainen
Kilpailun tiedot ja säännöt
Tuomaristot