" />

Sertifikaatin sisältö ja hinta

Aineisto käsittää seuraavat osa-alueet: markkinointimallit ja kohderyhmien määrittely, digitaaliset kanavat ja digimarkkina, digitaalinen mediamarkkina ja digiekosysteemi, tilaajan / ostajan rooli digiekosysteemissa. Näiden lisäksi mukana on asiaa muun muassa Suomen markkinasta, markkinointilainsäädännöstä ja GDPR:stä.

Osa 1: Markkinointimallit ja kohderyhmien määrittely

Markkinointimallit – Kuluttajien uudet päätöksentekomallit – Digitaalinen kohdentaminen -Mittaus -Datapohjainen asiakasprofilointi – CRM Customer Relationship Management

Osa 2: Digitaaliset kanavat ja digimarkkina

Haku-, display-, video- ja mobiilimainonta, natiivimainonta ja sisältömarkkinointi, mainonta sosiaalisessa mediassa, vaikuttajamarkkinointi, audiomainonta, digitaalinen ulkomainonta, ohjelmallinen ostaminen ja sähköpostimarkkinointi

Osa 3: Digitaalinen mediamarkkina, digiekosysteemi

Muutokset digimarkkinassa – Kampanjanäkyvyys- viewability ja fraud –Mainosväsymys – Kiinnostukseen perustuva mainonta – Attribuutiomallinnus ja konversioarvo – Mittaustyökalut – Oikeiden KPI:en valinta – Digikampanjoiden arviointi – Mediamatematiikka

Osa 4: Tilaajan rooli /ostajan rooli digiekosysteemissä

Mainonnan tilaajan rooli, näin tilaan toimistolta – Briiffauksen ja debriiffauksen tärkeys – Mediamarkkinan muutokset – Markkinoinnin sääntely

.

Hintatiedot päivitetään myöhemmin. IAB:n jäsenille koulutukset ovat tarjolla jäsenetuhintaan!

IAB Finland|A member of Interactive Advertising Bureau Europe

Tietosuojaseloste (PDF)