Icon
Smart Marketing -webinaari Seminaarit

Smart Marketing -webinaari

28.05.2020, 14:00-16:00, Webinaari

Keksit, cookiet, evästeet... Kohta niitä ei ole vai onko sittenkin?

Vuoden 2021 lopussa kolmannen osapuolen evästeet eivät enää toimi, mutta ensimmäisen osapuolen keksit toimivat kuten nytkin. Kuten tiedämme, display- ja videomainonnan kohdentaminen sekä mittaaminen on suurelta osin riippuvainen kolmannen osapuolen kekseistä, eli tuleva muutos ravistelee koko toimialaa.

IAB:n toukokuun webinaari perehtyy ajankohtaiseen keksiaiheeseen. Millaiseksi uskomme että "keksitön maailma" muodostuu? Minkälaisia käytäntöjä ja innovaatioita odotamme datan käyttöön sekä mainonnan kohdentamiseen? Miten markkinoija voi käyttää omaa dataansa tulevaisuudessa? Mitä ratkaisuja kotimaiset julkaisijat tulevat tarjoamaan mainostajille?

HUOM! IAB Finland on mukana taistelussa koronavirusta vastaan. 16.3.2020-31.5.2020 välisenä aikana kaikki IAB:n tapahtumat ja koulutukset suoritetaan suunnitelmien mukaisesti, mutta webinaareina.

Webinaari-infoa:

  • Webinaari on kaikille maksuton
  • Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
  • Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi 

Ilmoittaudu!

 

Yhteistyössä

Ohjelma

14:00 Webinaarin avaus - Pasi Raassina, IAB Finland

14:10 Ensimmäisen osapuolen evästeet mainostajien näkökulmasta - Jaakko Kuivalainen, Sanoma

14:35 Mitä käytännön vaikutuksia evästerajoitukset tuovat tullessaan? - Olli Valtanen, Dagmar

15:00 Biobreikki

15:05 Importance of Open Source and Standards, Case Prepid - Daniel Ahlbert, Netric

15:30 The New Normal: Efforts Towards Rearchitecting a Privacy-by-design Supply-chain - Benjamin Dick, IAB TechLab

15:55 Webinaarin loppusanat - Pasi Raassina, IAB Finland

16:00 Webinaari päättyy

Puhujat

Jaakko Kuivalainen / Sanoma

Director, Digital Sales B2B

Jaakko vastaa Sanoman mediamyynnin digitaalisesta liiketoiminnasta ja tuotekehityksestä. Juoksemisen lisäksi vapaa-ajan harrastuksiin hänellä kuuluu usein iltaisin olevat kansainvälisten toimialajärjestöjen telcot.

Olli Valtanen / Dagmar
Digital Solutions Specialist

Olli työskentelee Dagmar Drive -yksikössä markkinointiteknologioiden parissa. Web-kehittäjätaustainen markkinointikonsultti, joka on erikoistunut oman datan hyödyntämiseen sekä ostetuissa että omistetuissa kanavissa.

Daniel Ahlbert / Netric

Benjamin Dick / IAB TechLab

Sr. Director, Product – Privacy, Identity and Data

Ben is Sr. Director, Product – Privacy, Identity & Data at IAB Tech Lab. He leads product within Tech Lab’s identity and transparency groups, and works closely with ad tech platforms, agencies and publishers to address challenges faced within automated, data-driven media buying / selling.

Prior to joining IAB Tech Lab, Ben led digital trading at GroupM for Nestlé’s 85 brand portfolio across North America. In this capacity he was responsible for overall product performance of the Nestlé Trade Desk (NTD) - a bespoke data and trading solution specifically to service Nestle brands – as well as brand-specific programmatic strategy and associated functions, including measurement & optimization, ad operations, and private marketplace development. Prior to his work on Nestlé, Ben held positions at both Maxus Global and Universal McCann, where he led programmatic and attribution strategies for large global brands like MasterCard, NBC Universal, Barclays, and Harvard Business School.

Ben received a B.S. in Communications Theory and Entrepreneurship from the S.I. Newhouse School of Public Communications at Syracuse University. He lives in Brooklyn, NY.

02.12.2020

HOT or NOT 2021

Tervetuloa historiallisen hurjan digitaalisen vuoden päättävään HOT or NOT -webinaariin, joka valmistaa meidät uuden, alkavan vuoden haasteisiin.

lue lisää

17.11.2020

Mitä kuuluu video?

Webinaari tarjoaa kattavan katsauksen videomainonnan statuksesta. Haastattelimme markkinointipäättäjiä ja selvitimme yleistä tahtotilaa videomainonnan suhteen: Mitä markkinointipäättäjät ajattelevat videomarkkinoinnista, sen haasteista ja tulevaisuudesta?

lue lisää

17.11.2020

Ohjelmallinen ostajan silmin - virtuaalikoulutus

IAB:n ohjelmallisen ostamisen virtuaalikoulutuksen tavoitteena on lisätä julkaisijoiden ymmärrystä ostajapuolesta. Mikä on ostajalle tärkeää ja mitkä asiat ohjaavat päätöksentekoa?

lue lisää

10.11.2020

Master Your GDPR: Adtech + analytics + privacy

IAB Finland yhdistää voimansa IAPP Knowledgenet Helsingin kanssa ja järjestävät yhdessä tietosuojawebinaarin.

lue lisää