Icon
Sisältömarkkinoinnin bootcamp -webinaari Seminaarit

Sisältömarkkinoinnin bootcamp -webinaari

09.09.2020, 9:00-11:30, Webinaari

Save the date: IAB:n syksyn tapahtumat starttaa Sisältömarkkinoinnin bootcamp -webinaarilla! Syksyn kovin sisältösemma koulii yrityksenne ajattelun tämän päivän sisältömarkkinoinnin monimuotoiseen ja -kanavaiseen ajatteluun. Webinaarissa julkaistaan myös paljon odotettu, täysin uusi Sisältömarkkinoinnin opas!

Osallistumalla varmistat, että kokonaiskuvasi sisältömarkkinoinnin ekosysteemistä ja sen keinoista on mahdollisimman kattava. IAB:n Sisältömarkkinoinnin työryhmä on myös koostanut historian ensimmäisen, mutta silti lähes kaiken kattavan, Sisältömarkkinoinnin oppaan, joka julkaistaan tässä tilaisuudessa. Sisältömarkkinoinnin työryhmää jo useamman vuoden menestyksekkäästi luotsannut Elli Mäkilä (Storybound) esittelee webinaarissa myös seuraajansa tämän aikaansaavan työryhmän puheenjohtajana!

Webinaari-infoa:

  • Webinaari on kaikille maksuton
  • Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
  • Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi 

Ilmoittaudu!

 

Yhteistyössä

Ohjelma

09:00 Webinaarin avaus - Mira Vaurula, IAB Finland

09:05 Sisältömarkkinoinnin oppaan julkaisu ja uuden työryhmän puheenjohtajan esittely - Elli Mäkilä, Storybound & Julia Isoniemi, Dagmar

09:15 Sisältömarkkinoinnin koko ketjun haltuunotto ja sisältöstrategian merkitys - Hanna Repo, Alma Media

09:40 Miten hyödyntää asiakkaan omat kanavat maksimaalisesti, Case: Sinebrychoff - Tulos Helsinki

10:05 Asiakasymmärrys natiivimainonnan tukena ja asiakkaan apuna - Mervi Rantakari, A-lehdet

10:30 Näin hyödynnät ohjelmallista natiivia osana sisältömarkkinoinnin kokonaisuutta - Tomas Forsbäck, Readpeak

10:55 Sisältömarkkinointi asiakaspalveluna ‒ tietoa ja tunnetta - Johanna Hytönen, Otavamedia OMA

11:20 Webinaarin loppusanat - Mira Vaurula, IAB Finland & Hanna Repo, Alma Media

11:30 Webinaari päättyy

 

Puhujat

Hanna Repo / Alma Media

Sisältömarkkinointijohtaja

Hanna Repo on Alma Median sisältömarkkinointijohtaja. Hanna on työskennellyt asiakkaille tehtävien sisältöjen parissa 20 vuotta. Hän on ideoinut, suunnitellut ja toteuttanut, digitalisoinut, mitannut ja johtanut. Punainen lanka on aina ollut etsiä liiketoiminnan tavoitteita tukevat kiinnostavat aiheet kerrottavaksi. Kokemusta on kertynyt eri mediataloista sekä sisältömarkkinointitoimistoista.

Tulos Helsinki

Mervi Rantakari / A-lehdet

Team leader, natiivi- ja vaikuttajamarkkinointi

Mervi Rantakari johtaa A-lehtien natiivi- ja vaikuttajamarkkinoinnin tiimiä, joka suunnittelee ja toteuttaa monikanavaisia kampanjoita laaja-alaiselle asiakaskunnalle. Mervi on taustaltaan journalisti ja peräänkuuluttaa, että kaupallisia sisältöjä pitää tehdä yhtä intohimoisesti kuin mitä tahansa toimituksellista sisältöä.

Tomas Forsbäck / Readpeak

Group CEO

Tomas Forsbäck on Readpeakin perustaja ja toimitusjohtaja. Viimeiset 7 vuotta hän on auttanut satoja yrityksiä onnistumaan digitaalisessa sisältömarkkinoinnissa. Vahva usko sisältövetoiseen markkinointiin on ollut uraauurtava tekijä Readpeak mainosalustaa kehittäessä, joka tänä päivänä palvelee yli tuhatta johtavaa tuotemerkkiä Pohjoismaissa.

Johanna Hytönen / Otavamedia OMA

Head of Customer Group

Johanna työskentelee Otavamedia OMAssa asiakkuusjohtajana ja liiketoimintaryhmän vetäjänä. Hän on monien menestyneiden oman median konseptien suunnittelija.

Johannalla on pitkä kokemus asiakkaiden strategisten tavoitteiden toteuttamisesta sisältöjen ja oman median keinoin. Hän uskoo näkemyksellisyyteen, intuitioon ja loppuasiakkaiden tavoitteiden tarkkaan tuntemiseen.

Tilaisuuden host:
Mira Vaurula / IAB Finland

15.09.2020

Sosiaalisen median markkinoinnin koulutus - näin onnistut!

Somemarkkinoinnin yleistyttyä sisältötulvasta erottautumiseen vaaditaan yhä enemmän tietotaitoa. Tämä puolen päivän koulutus on suunnattu markkinoijille, jotka haluavat ymmärtää sosiaalisen median markkinoinnin uusia mahdollisuuksia laajemmin ja tuottaa itse toimivaa ja tuloksekasta somemarkkinointia.

lue lisää

09.09.2020

Sisältömarkkinoinnin bootcamp -webinaari

Save the date: IAB:n syksyn tapahtumat starttaa Sisältömarkkinoinnin bootcamp -webinaarilla! Syksyn kovin sisältösemma koulii yrityksenne ajattelun tämän päivän sisältömarkkinoinnin monimuotoiseen ja -kanavaiseen ajatteluun. Webinaarissa julkaistaan myös paljon odotettu, täysin uusi Sisältömarkkinoinnin opas!

lue lisää

25.08.2020

Sisältömarkkinoinnin jatkokoulutus

Yhden päivän mittainen koulutus on suunnattu sisältömarkkinoinnin perusteet jo hallitsevalle. Koulutus kattaa strategisen tason tiedot ja -taidot kaupallisesta sisällöntuotannosta ja sen prosessien johtamisesta.

lue lisää

28.05.2020

Smart Marketing -webinaari

IAB:n toukokuun webinaari perehtyy ajankohtaiseen keksiaiheeseen. Millaiseksi uskomme että "keksitön maailma" muodostuu? Minkälaisia käytäntöjä ja innovaatioita odotamme datan käyttöön sekä mainonnan kohdentamiseen? Miten markkinoija voi käyttää omaa dataansa tulevaisuudessa? Mitä ratkaisuja kotimaiset julkaisijat tulevat tarjoamaan mainostajille?

lue lisää