Icon
Miten tehdä tuloksellista vaikuttajamarkkinointia? Tapahtumat

Miten tehdä tuloksellista vaikuttajamarkkinointia?

09.09.2021, 9.00-11.00, virtuaalinen

Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi on parhaimmillaan paljon enemmän kuin vain yksittäinen blogipostaus tai YouTube-video. Tässä käytännönläheisessä ja inspiroivassa koulutuksessa opit, miten voit hyödyntää vaikuttajayhteistyön monet eri mahdollisuudet osana yrityksen markkinointiviestinnän suunnitelmaa. Koulutuksessa perehdytään vaikuttajamarkkinoinnin prosessiin onnistuneiden case-esimerkkien kautta.

Vaikuttajamarkkinointi

Koulutuksen jälkeen osaat:

  • Tehdä vaikuttajamarkkinoinnin suunnitelman ja budjetin
  • Asettaa vaikuttajamarkkinoinnille selkeät tavoitteet ja mittarit
  • Laskea yhteistyön arvon ja hahmottaa työkalut, joilla sen voi tehdä
  • Analysoida saatuja tuloksia ja arvioida kampanjan onnistumista
  • Maksimoida vaikuttajamarkkinoinnin ROI:n
  • Luoda monikanavaisen ilmiön huomioiden oman, vuokratun, ansaitun ja maksetun median

Kenelle?

Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaation sosiaalisen median monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset. Koulutus tarjoaa oppeja ja oivalluksia kaikille lähtötasosta riippumatta.

Yhteistyössä

PING Helsinki

LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU!

Hinnat


Hinta
IAB:n ja MARKin jäsen 150 € + alv
Ei-jäsen 250 € + alv

Koulutuksen minimiosallistujamäärä on 10. Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Inna-Pirjetta Lahti

 

KOULUTTAJA

Inna-Pirjetta Lahti on vastuullisen vaikuttajamarkkinonnin edelläkävijä ja kasvuyritys PING Helsingin perustaja ja toimitusjohtaja. Inhimillisyys, ilmiöt ja osallistaminen ovat osa rohkeasti uusiin tilanteisiin uskovan yrittäjän dna:ta. Inna-Pirjetta yhdistää sujuvasti viestinnän, markkinoinnin ja myynnin tuoden inspiroiviin valmennuksiinsa myös ajankohtaisia esimerkkejä käytännön elämästä.

Hän uskoo, että tuloksellinen vaikuttajayhteistyö kunnioittaa ja palvelee kaikkia osapuolia ja perustuu aitoihin kohtaamisiin ihmisiltä ihmisille. Inna-Pirjetta on ollut merkittävässä roolissa somevaikuttajien yhteiskunnallisen vastuun kehittämisessä mm. Valtioneuvoston #faktaakoronasta hankkeen takana.

LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU!

08.09.2021

Growth Marketing - Verkkokauppa

Tulevaisuutta on vaikea ennustaa, eikä edes IAB Finlandin Verkkokauppawebinaari siihen pysty, mutta lupaamme, että ymmärrät tästä tulevien vuosien suurimmasta markkinoinnin sekä liiketoiminnan murroksesta aiempaa enemmän.

lue lisää