Icon
Miten tehdä tavoitteellista vaikuttajamarkkinointia? Tapahtumat

Miten tehdä tavoitteellista vaikuttajamarkkinointia?

04.05.2021, virtuaalinen

Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi on parhaimmillaan paljon enemmän kuin vain yksittäinen blogipostaus tai YouTube-video. Tässä käytännönläheisessä ja inspiroivassa koulutuksessa opit, miten voit hyödyntää vaikuttajayhteistyön monet eri mahdollisuudet osana yrityksen markkinointiviestinnän suunnitelmaa. Koulutuksessa perehdytään vaikuttajamarkkinoinnin prosessiin onnistuneiden case-esimerkkien kautta.

Koulutuksen jälkeen osaat:

  • Tehdä vaikuttajamarkkinoinnin suunnitelman ja budjetin
  • Asettaa vaikuttajamarkkinoinnille selkeät tavoitteet ja mittarit
  • Laskea yhteistyön arvon ja hahmottaa työkalut, joilla sen voi tehdä
  • Analysoida saatuja tuloksia ja arvioida kampanjan onnistumista
  • Maksimoida vaikuttajamarkkinoinnin ROI:n
  • Luoda monikanavaisen ilmiön huomioiden oman, vuokratun, ansaitun ja maksetun median

Kenelle?

Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaation sosiaalisen median monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset. Koulutus tarjoaa oppeja ja oivalluksia kaikille lähtötasosta riippumatta.

Yhteistyössä

PING Helsinki

LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU!

Hinnat

Normaali
hinta
Early bird -hinta
31.3.2021 asti
IAB:n ja MARKin jäsen 400 € 300 €
Ei-jäsen 600 € 500 €

Koulutuksen minimiosallistujamäärä on kuusi. Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Inna-Pirjetta Lahti

 

KOULUTTAJA

Inna-Pirjetta Lahti on vastuullisen vaikuttajamarkkinonnin edelläkävijä ja kasvuyritys PING Helsingin perustaja ja toimitusjohtaja. Inhimillisyys, ilmiöt ja osallistaminen ovat osa rohkeasti uusiin tilanteisiin uskovan yrittäjän dna:ta. Inna-Pirjetta yhdistää sujuvasti viestinnän, markkinoinnin ja myynnin tuoden inspiroiviin valmennuksiinsa myös ajankohtaisia esimerkkejä käytännön elämästä.

Hän uskoo, että tuloksellinen vaikuttajayhteistyö kunnioittaa ja palvelee kaikkia osapuolia ja perustuu aitoihin kohtaamisiin ihmisiltä ihmisille. Inna-Pirjetta on ollut merkittävässä roolissa somevaikuttajien yhteiskunnallisen vastuun kehittämisessä mm. Valtioneuvoston #faktaakoronasta hankkeen takana.

LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU!

28.04.2021

Master your GDPR - Evästemyrsky

Evästehyväksynnät löytyy agendalta kevään hoteimmasta tietosuojawebinaarista, Master Your GDPR -tapahtumasta. Tilaisuudessa käsitellään myös erittäin ajankohtaisia ePrivacy ja Schrems -lainsäädäntöhankkeita sekä tekoälypohjaisen päätöksenteon juridista ulottuvuutta.

lue lisää