Icon
Tallenne Marketing Next: Oma data kilpailuetuna Tallenteet

Tallenne Marketing Next: Oma data kilpailuetuna

11.04.2022

IAB:n huhtikuun seminaarin aiheina datan ja brändin yhteinen liitto, mitä konversio tarkoittaa kasvun kannalta katsottuna, miten hyödyntää asiakkaan omaa dataa paremmin ja miten kasvattaa pienestä siemenyleisöstä iso metsä.

Nostetaan esille myös asiakaskokemuksen merkitys markkinoinnissa, mitä dataa hyvä markkinointi tarvitsee menestyäkseen ja erottuakseen massasta. 3P evästeiden poistumisen on ollut myös kuuma puheenaihe jo muutaman vuoden ajan, sen mukanaan tuomat haasteet tulevat näkymään mm. mainostuksen kohdennuksessa. Tule kuulemaan, kuinka yrityksen omalla datakyvykkyydellä voidaan selättää keksien poistumisen tuomia haasteita.

Tapahtuma sopii kaikille asiantuntijoille ja yrityksille, jotka toimivat digitaalisessa ympäristössä tavalla tai toisella, julkaisijana tai mainostajana, itse toimenpiteitä tuottavana tai niitä ostavana toimijana.

Lavalle nousevat puhumaan Alma, Tietoevry, Otava, LeadSpark, dentsu ja tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimii: Alma

Ohjelma

9:00 - 9:10 Tervetuloa - Pasi Raassina / IAB Finland & Sampo Koskinen / Alma Mediaratkaisut

9:10 - 9:35 Miten aikaansaada kasvua brändillä ja datalla tulevaisuudessa? - Johanna Vartiainen / Alma Mediaratkaisut (lataa prese)

9:35 - 9:55 Asiakaskokemus ennen kaikkea - mitä dataa markkinointi tarvitsee menestyäkseen? - Hanna Jerkku / Tietoevry (lataa prese)

9:55 - 10:15 IAB Studio: Sampo Koskinen / Alma Mediaratkaisut, keskustelemassa Tatu Kuivalahti / Custobar & Antti Ellonen / Neste

10:15 - 10:35 Laatu on tärkeämpää kuin koskaan - Samu Saarelainen / Otavamedia (lataa prese)

10:35 - 10:55 Lisää kuluttajien sähköisiä markkinointilupia: mitä ja miten case-esimerkkien kautta - Sami Lahtinen / LeadSpark (lataa prese)

10:55 - 11:15 Datasta tekoihin; miksi organisaation datakulttuuria tulee kehittää - Henri Maunuksela / dentsu (lataa prese)

11:15 - 11:30 Loppusanat

Webinaarin pääyhteistyökumppanina Alma Media

29.11.2023

Tallenne: Voittava verkkokauppamarkkinointi seminaari

Vuoden viimeisessä IAB-seminaarissa syvennyttiin verkkokauppamarkkinoinnin monimuotoiseen maailmaan, joka oli kehittynyt huomattavasti viime vuosina tapahtuneen digitalisoitumisen ansiosta. Digitaalisen kaupankäynnin merkitys oli kasvanut, ja sen markkinaosuus oli ollut jatkuvassa kasvussa. Seminaariin osallistuneet saivat kattavan ymmärryksen siitä, miten digimarkkinoinnin työkalut voidaan ottaa käyttöön ja miten luoda onnistunut verkkokaupan markkinointistrategia.

lue lisää

16.11.2023

Tallenne: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit webinaari

IAB Finlandin Ohjelmallisen mainonnan työryhmän tutkimus "Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit Suomessa" tehtiin ensimmäistä kertaa vuonna 2022. Nyt on vuorossa tutkimuksen uusin versio, jossa keskitytään viime vuoden tapaan ohjelmallisen mainonnan koettuihin vahvuuksiin sekä haasteisiin, kolmannen osapuolen evästeiden poistumiseen sekä uusiin ajankohtaisiin teemoihin kuten vastuullisuus ja nousevat digikanavat.

lue lisää

13.10.2023

Tallenne: Oikotie X IAB - Digimarkkinoinnin koulutus välittäjille

Välittäjän digimarkkinoinnin koulutuksessa on asiaa alan eturivin asiantuntijoilta digimarkkinoinnin perusteista, kontekstin merkityksestä sekä Google Display-mainonnan ostamisesta.

lue lisää

12.10.2023

Tallenne: Digin uudet menestystekijät

Seminaarissa sukellettiin syvälle emerging mediaan, eli nouseviin digitaalisiin markkinointikanaviin. Aikakaudessa, jossa mm. DOOH, digiaudio, CTV, Retail media sekä gaming ovat muuttamassa tapaa, jolla markkinointiamme teemme, on välttämätöntä pysyä ajan tasalla ja ymmärtää näiden kanavien potentiaali. Tämä seminaari tarjosi ainutlaatuisen mahdollisuuden kuulla alan asiantuntijoiden näkemyksiä, analyysejä ja ennen kaikkea konkreettisia case-esimerkkejä. Miksi esimerkiksi kannattaisi panostaa Amazoniin?

lue lisää