
IDM Professional Marketing Diploma - Suomen virtuaalinen ryhmä
Muutaman vuoden jälkeen järjestämme taas Suomen oman virtuaalisen ryhmän digimarkkinoinnin perustutkintoon. Käytä ainutlaatuinen tilaisuus kehittää itseäsi digitaalisen markkinoinnin alalla. Ilmoittaudu koulutukseen ja hanki kansainvälisesti arvostettu tutkinto!
Tutkinto antaa valmiudet digitaalisen markkinoinnin ymmärtämiseen, suunnittelemiseen ja toteuttamiseen. Se sopii kaikille median ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat vahvistaa digimainonnan ja -markkinoinnin osaamistaan. Koulutuksen suorittaneet saavat käyttää Dip DigM -tutkintonimikettä.
IDM-koulutusohjelmassa opiskelu suoritetaan verkko-opiskeluna oman tutorin johdolla, opiskelijalle parhaiten sopivaan aikaan. Useimmat opiskelijamme suorittavat tutkinnon oman työn ohella. Kurssi koostuu 16 moduulista ja opetuskielenä on englanti. Koulutus kestää vuoden, ja sen aikana järjestetään viisi virtuaaliopetuspäivää vieraspuhujien kera. Kurssin aikana suoritetaan kaksi kirjallista tehtävää ja tentti, jotka ovat edellytys kurssin läpäisemiselle.
Koulutus järjestetään tällä hetkellä virtuaalisesti, mutta ryhmä koostuu suomalaisista. Ryhmän minimikoko on 10 hlö.
Koulutuksen hyödyt opiskelijalle:
- Koulutuksen projektisuunnitelmat antaa mahdollisuuden työstää opiskelijan oman yrityksen kampanja- ja kanavastrategioita. Jos opiskelija ei ole työsuhteessa, niin projektisuunnitelmat voi toteuttaa kuvitteelliselle yritykselle.
- Koulutus sisältää runsaasti ladattavia mallipohjia, jotka helpottavat opiskelijan päivittäistä työtä. Pohjia voi käyttää ja jakaa myös oman työyhteisön kanssa.
- Koulutuksessa käydään läpi malliesimerkkejä pohjien käytöstä palkituissa kampanjoissa, mikä havainnollistaa ja inspiroi pohjien käyttöön.
Opiskelija oppii:
- ymmärtämään yleisön ja kampanjan tavoitteiden merkityksen markkinointikanavan valinnassa
- kuinka kirjoittaa kampanjastrategia
- kuinka esitellä monikanavainen kampanjastrategia (digitaalinen ja perinteinen)
- punnitsemaan eri kanavien kaikki puolet ennen kanavan valintaa osaksi markkinointikokonaisuutta
- kuinka mitata monikanavaisen kampanjan tehokkuutta
- markkinointikanavien ja datan käyttöä koskevat lainsäädännöt
- kuinka hallita kampanjan budjettia
Lue tarkemmin tutkinnon sisällöstä pdf-esitteestä tai IDM:n sivuilta.
Aikataulu
Day 1 |
Wednesday 10 May 2023 |
|||
Day 2 |
Wednesday 24 May 2023 |
|||
Day 3 |
Wednesday 07 June 2023 |
|||
Live webinar |
Wednesday 13 September 2023 |
|||
Day 4 |
Wednesday 29 November 2023 |
|||
Day 5 |
Wednesday 13 December 2023 |
|||
Day 6 |
Wednesday 17 January 2023 |
|||
Live webinar |
||||
Assessments |
||||
A1 |
13-Sep-23 |
18-Oct-23 |
22-Nov-23 |
|
A2 |
17-Jan-23 |
21-Feb-23 |
28-Mar-23 |
|
Exam |
24-Apr-24 |
|||
Graduation |
Aug-24 |
Tarkempi aikataulu nähtävissä täältä.
Kurssin hinnoittelu 2023
Hintaporras | Voimassa | IAB-jäsenen hinta | Ei-jäsenen hinta |
Early-Early Bird | 1.1.-13.2. | 2 745 € |
3 140 € |
Early Bird | 14.2.-31.3. | 2 945 € |
3 380 € |
Full Fee | 1.4.-> | 3 140 € | 3 620 € |
Hinnat tarkastettu 1/23. Ryhmän minimikoko on 10 hlö. IAB ja IDM pidättää oikeudet muutoksiin aikataulun osalta.
Tarvitsetko lisää tietoa?
Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella tai suoraan mira.vaurula(at)iab.fi / 040 168 0385 niin kerromme lisää!
Kuinka ilmoittaudun mukaan?
Voit ilmoittautua suoraan tutkintoon lähettämällä alla olevalla lomakkeella tiedot. Saat maksulinkin koulutukseen paluupostina muutaman arkipäivän sisällä. Koulutus tulee olla maksettuna 4 viikon sisällä linkin vastaanottamisesta. Ota yhteyttä, jos haluat pidemmän maksuajan tai muun maksujärjestelyn.
Markkinointipäättäjille, jotka vastaavat markkinoinnin suunnittelusta ja hallinnoinnista
Lue lisääMiten yrityksen sosiaalisen median strategia luodaan ja jalkautetaan
Lue lisääHanki valmiudet kirjoittaa kaupallista sisältöä digitaalisiin kanaviin
Lue lisääKurssi sopii sinulle, joka haluat syventää osaamista viestinnän suunnittelussa ja tiedotuksessa
Lue lisääKurssi on sinulle, jos haluat kasvattaa sähköpostimarkkinoinnin tehokkuutta
Lue lisääKäytä dataa digitaalisten kampanjoidesi tehokkuuden tukemiseen
Lue lisääMiten kampanjadataa voidaan käyttää markkinoinnin suorituskyvyn parantamiseen?
Lue lisääKurssi sopii sinulle, joka haluat tehostaa strategista markkinointisuunnittelua
Lue lisääHyödynnä asiakasdataa asiakkaiden sitouttamiseen ja asiakaskokemuksen parantamiseen
Lue lisää