Icon
Digital Bootcamp Koulutukset & tapahtumat

IAB Finland Digital Bootcamp

Maailma on muuttunut rajusti kahden viime vuoden aikana. Organisaatioiden on sopeuduttava ja uudelleen koulutettava henkilöstöä nopealla tahdilla, sekä digitalisoitava niin itse organisaatiot kuin prosessit. Kilpailukyvyn ja työpaikkojen säilymisen sekä uusien mahdollisuuksien hyödyntämisen kannalta on ratkaisevaa, että digitaalisen median ja mainonnan ammattilaisten ydinosaaminen ja ymmärrys alati muuttuvasta maailmasta on ajan tasalla.

Tämän vuoksi IAB Finland käynnistää yhdessä IAB Europen kanssa, uuden Digital Bootcampin -verkkokurssin tarjoamaan riippumatonta ja luotettavaa koulutusta missä ja milloin tahansa.

Päivitä osaamisesi uudelle tasolle

IAB Finlandin Digital Bootcamp on suunniteltu auttamaan monentasoisia asiantuntijoita päivittämään osaamisensa tähän hetkeen jatkuvasti muuttuvassa digimarkkinassa. IAB Europen pääekonomistin Daniel Knappin ja IAB Europen ohjelmallisen neuvonantajan Andrew Hayward-Wrightin johdolla osallistujilla on mahdollisuus oppia muutoksista alan markkinajohtajilta digitaalisen muutoksen eturintamassa. Selkeillä materiaaleille, puolueettomilla näkemyksillä ja soveltamalla kriittistä ajattelua tämä kurssi parantaa huomattavasti taitojasi ja työmahdollisuuksiasi tulevaisuudessa.

Kenelle Digital Bootcamp sopii?

Mitä voin odottaa?

Verkkokurssille osallistujat voivat odottaa saavansa riittävästi tietotaitoa, jotta he voivat tarttua digitaalisen mainonnan tai digitaalisen markkinoinnin työtehtäviin uudella, varmemmalla otteella.

Millainen on Digital Bootcampin sisältö on?

Digital Bootcamp on jaettu neljään erilliseen moduuliin, joista osallistujat voivat itse valita, mihin ilmoittautuvat:

  1. Moduuli - The Digital landscape
  2. Moduuli - Understanding Programmatic Advertising
  3. Moduuli - A cookie-less future
  4. Moduuli - Transformational trends in digital advertising

Mitä Digital Bootcamp maksaa?

Kouluttajat

   

Daniel Knapp
Chief Economist, IAB Europe

Tohtori Daniel Knapp on IAB Europen pääekonomisti.

Daniel on mainonta- ja media- analyytikko yli 15 vuoden kansainvälisellä kokemuksella. Hän on toiminut johtotehtävissä tehden markkina -analyysejä, strategista ja liiketoiminnan neuvontaa. Daniel työskenteli 11 vuotta IHS Markitilla, viimeisimmäksi teknologia-, media- ja televiestintäjohtajana. Hän oli myös median ja tekoälyn asiantuntija Euroopan komissiossa.

Daniel on väitellyt tohtoriksi London School of Economicsissa (LSE) algoritmien sosiologiasta ja median tiedottamisesta. IAB Europen roolinsa lisäksi hän on markkinointipalveluyrityksen Twins Digitalin ja tietotekniikkayrityksen Ecuitin partneri.

Andrew Hayward-Wright
Partnerships Director, SeenThis and Programmatic Advisor, IAB Europe

Andrewlla on yhdeksän vuoden kokemus digitaalisen mainonnan myynnistä, toimintamalleista ja strategioista. Hän johtaa kumppanuuksien kehittämistä mainosteknologioiden ja julkaisijoiden kanssa SeenThisissä, joka keskittyy parantamaan digitaalista mainontaa uuden suoratoistotekniikan avulla.

Andrew ohjaa IAB Europea ohjelmallisen mainonnan kehityksessä markkinoilla ja johtaa kolmannen osapuolen evästeiden työryhmää sekä osallistuu alan prosessien kehitykseen (esim. Rearc ja W3C).

Tätä ennen hän johti The Guardianin ohjelmallisten ratkaisujen tiimiä. Andrew on vastannut keskeisten teknisten integraatioiden toimittamisesta aina liiketoimintatiedon alustoista käyttäjäkeskeisiin SSP -liiketoimintastrategioihin. Hän myös kannustaa kustantajia ja mainostajia ottamaan laajempaa vastuuta ohjelmallisten ratkaisujen kehittämisestä markkinalla.

Ilmoittautuminen