IABlogi
Muutoksen tekijöiltä muutoksen tekijöille.
-
Kokemus on työnantajabrändin tärkein mittari
01.11.2018 | Petra Tiirikainen, Dingle
Yrityskulttuurin ei kuulukaan puhutella kaikkia
-
Kantaa ottava Brändi
07.04.2016 | Dingle Oy
Dinglen Juho Jokinen antaa eväät kantaa ottavan brändin pohjaksi
-
Ota Ryhmä 99 haltuun – kolme vinkkiä tehokkaampaan brändimainontaan
06.11.2014 | Ville Österlund
Yhä useammalle mainostajalle klikit ja näytöt eivät enää riitä mittareiksi.
-
Sosiaalisen median mittaamisen suosituksen julkaisutilaisuus
13.12.2012 | Jari Jaanto
Julkaisimme IAB:n voimin Sosiaalisen median markkinoinnin mittaamisen suosituksen ensimmäisen version, jota olemme kehittäneet IAB:n sosiaalisen median työryhmän kanssa pitkin vuotta.
-
Media harmaalta alueelta, onko Netti-tv enemmän TV:tä vai nettiä?
04.10.2012 | Petri Kokkonen
Medioiden määritelmät hämärtyvät monikanavaisessa maailmassa. Sisältöjä ja mainontaa jaellaan monen jakelutien ja päätelaitteen kautta. Netti-tv on yksi vahvimmin harmaalla alueella kehittyvä ja kasvava media. Peruskonsepti on mainostajalle TV:stä tuttu, mutta sitä tuttua, turvallista ja toimivaksi todistettua konseptia voidaan virittää aivan uudelle tasolle verkossa hyödyntämällä uuden jakelutien, verkon, voimaa.
-
Markkinointi Kerää Tykkäyksiä - Paitsi Toimitusjohtajalta
11.09.2012 | Mikko Seppä, Snoobi
...Johdon mielestä markkinointi keskittyy vääriin mittareihin: myynnin tai myyntimahdollisuuksien sijaan kasvatetaan tykkääjien määrää tai tunnettuutta.