IABlogi
Muutoksen tekijöiltä muutoksen tekijöille.
-
Mobiilisovellusten merkitys markkinoinnissa kasvaa
14.04.2016 | Digital Media Finland
Digital Media Finlandin Virpi Martikainen: mobiilisovellusten avulla voidaan ohjata kuluttajien sitoutumista ja brändiuskollisuutta. Lisäksi niiden avulla voidaan mainostaa, luoda uutta ansaintaa ja tehdä kauppaa.
-
Oikeat laitteet tehokkaaseen markkinointiin
07.10.2015 | Saija Mahon
Markkinoija, joko sinulla on laitestrategia?
-
Härmäläinen South By Southwestissä
15.04.2015 | Atte Kniivilä
VSuomalaisten pitää viedä osaamista raivolla sinne, missä osaamiseen investoidaan.
-
Mobiilimainonnan myrskyvaroitus: 7 vinkkiä suunnittelun tueksi
15.10.2014 | Tuomas Avonius
Sääennuste lupaa mitä mainiointa keliä mobiilille vallankumoukselle.
-
Videohaastattelu: IAB Finlandin mobiilityöryhmä
01.10.2014 | iab
Wanted: Mainostajien edustajia mobiilityöryhmään
-
Kuluttaja on kännykän päässä, oletko sinä?
27.03.2014 | Lotta Heikkeri
Asiakas osaa jo yhdistää kivijalan ja netin. Onnistuuko sama myyjältä ja markkinoijalta?