IABlogi
Muutoksen tekijöiltä muutoksen tekijöille.
-
Digitaalista tulevaisuutta tehdään rohkeudella, rajat ylittävillä organisaatioilla ja oppimisella!
29.09.2017 | Birgitta Takala
IAB Finlandin 20-vuotista taivalta juhlittiin seminaarin merkeissä muutoksen tekijöiden kanssa
-
Kähvellä Cannesista – eli viisi voittajaideaa
06.08.2015 | Jari Lähdevuori
Leijonanosa hyvistä ideoista on jo aiemmin keksittyjä. Aloitetaan ammentamalla näistä.
-
Yhteisömanagerin arki, osa 5: 10 syytä ruveta yhteisömanageriksi
25.03.2015 | Jari Lähdevuori
Markkinoinnin aliarvostetuin työ on raastavan haastavaa, mutta monella tapaa parasta mitä on.
-
Työntekijälähettilyys, lyhyt oppimäärä
19.01.2015 | Jari Lähdevuori
2015 on vuosi, jona brändit eletään todeksi ja kissan häntä nousee organisaatioissa kautta linjan.
-
Infograafi: emojit markkinoinnissa
18.11.2014 | Jari Lähdevuori
Visuaalinen kommunikaatio voimistuu alati. Viimeistään nyt on hyvä tutustua emojien ihmeellisen maailmaan.
-
Trollaus – sisältömarkkinoinnin uhka vai mahdollisuus?
09.10.2014 | Jari Lähdevuori
Kaksisuuntaisen kommunikaation aikana brändit kohtaavat alati uudenlaista keskustelukulttuuria
-
UGC – WTF vai FTW?
12.09.2014 | Jari Lähdevuori
Digimarkkinointi nojaa entistä harvemmin kuluttajien tuottamaan sisältöön, koska UGC:n pelisäännöt ovat muuttuneet.