IABlogi

IABlogi  |  Muutoksen tekijöille

Aslak de Silva

Myyntijohtaja, Keskisuomalainen Oyj

Aslak de Silva on työskennellyt yli 10 vuotta myynnin ja markkinoinnin parissa palvellen yrityksiä pienistä mikroyrityksistä globaaleihin konserneihin, niin Suomessa kuin kansainvälisesti. Nykyisessä työssään hän vastaa Keskisuomalainen-konsernin valtakunnan myynnistä ja rakentaa myyntitiiminsä kanssa erityisesti pk-yrityksille monikanavaisia kokonaisvaltaisia markkinoinnin ratkaisuja. Aiemmin Aslak on työskennellyt mm. Sanomilla digitaalisessa kehityksessä, netti-videoiden start-upissa sekä tuonut digitaalisen markkinoinnin automaatioratkaisuja Suomeen 2010-luvun alkupuolella.

Kaikki IABlogikirjoitukset

Kuka olen?

Aslak de Silva, Keskisuomalainen Oyj;n myyntijohtaja (valtakunnalliset asiakkaat). Olen 10 vuoden ajan toiminut markkinointi- ja media-alalla. Aloitin urani kansainvälisessä markkinoinnissa Baileysillä, Irlannissa. Sieltä siirryin sisältömarkkinoinnin pariin Mediaplanetille, josta digitaaliseen sisältömarkkinointiin ja netti-videoihin. Olen tuonut markkinoinnin automaatiojärjestelmiä Suomeen vuonna 2010. Urallani olen työskennellyt myös Sanomilla mobiilikehityksessä sekä Kauppalehdessä myyntiryhmänpäällikkönä (fokus pk-yrityksissä). Nykyisessä työssäni Keskisuomalaisella, vastaan tiimini kanssa asiakkaiden kokonaisvaltaisista ratkaisuista, joissa yhdistetään monipuolisesti monikanavaiset mediapinnat, hakukonenäkyvyys, sosiaaliset mediat sekä yritysten omat mediat. Lisäksi käyn vuosittain puhumassa 10-20 tapahtumassa markkinoinnista ja sparraan mm. KasvuOpen:issa kymmeniä yrityksiä markkinoinnin ja myynnin saralla.

Miten bloggaan?

Kirjoitan omien kokemuksien pohjalta ajatuksia, joilla pyrin avaamaan pk-yritysten ajatusmaailmaa. Tapaan vuosittain parisen sataa asiakasta, pääosin pk-yrityksiä, joiden ajatusmaailmaa yritän avata blogeissani.

Tavoitteeni

Lisätä tietoisuutta pk-sektorin yritysten digitaalisen markkinoinnin haasteista sekä mahdollisuuksista. Haluan tuoda esiin näkemyksiä Kehä III:n ulkopuolisista tilanteista, ja miten digitaalinen markkinointi pk-yritykissä eroaa IAB:n yleisestä edelläkävijöiden välisestä keskustelusta.

Seuraa Assua somessa:
LinkdeIn: fi.linkedin.com/in/aslakdesilva
Twitter: @aslakds
Periscope: @aslak_de_silva
Snapchat: aslakdesilva

Lisäksi Aslak kirjoittaa omaa blogiaan www.martialartsofsales.blogspot.com, jossa yhdistää aiemman intohimonsa kamppailulajeista, nykyiseen intohimoonsa myyntiin.

/iablogi/bloggaajaprofiilit/aslak-de-silva.html

IAB Finland|A member of Interactive Advertising Bureau Europe

Rekisteriseloste (PDF)

 

Premiumjäsenet:

              

Yhteistyössä: