IABlogi
Muutoksen tekijöiltä muutoksen tekijöille.
-
Tietosuojan todellinen tila
14.02.2019 | Tietosuoja-työryhmä
Kun alle vuosi sitten elimme vielä lopunajan paniikkia pian voimaan astuvan GDPR-uudistuksen alla, voimme kenties keväällä 2019 ottaa hieman rennommin.
-
Tuutin täydeltä p****a
09.01.2019 | Susanne Ropponen ja Elli Mäkilä
Kukkahattutädit antavat kurinpalautusta ihmisten kusettamisesta: tällainen peli ei vetele!
-
Mitä ohjelmallisen kentässä tapahtuu vuonna 2019?
10.12.2018 | Essi Nikkinen, Alma Media
Tässä kirjoituksessa pureudun vuonna 2019 ohjelmallisessa ostamisessa nouseviin teemoihin: itseostamiseen, videoon, mobiilin, dataan ja brändiformaatteihin.
-
Podcastien vaikea murrosikä
29.11.2018 | Jari Muikku, Digital Media Finland
Kevyt kustannusrakenne mahdollistaa ketterien toimijoiden markkinoilletulon
-
Näistä asioista natiivimainonnassa puhutaan nyt
15.11.2018 | Maarit Nykänen, Otavamedia
Luotettavuus, laadukkuus ja räätälöidyt sisällöt kiinnostavat lukijaa - mitä ne tarkoittavat vuonna 2018?
-
Mainonnan tulee olla jatkuvaa ollakseen tehokasta
08.11.2018 | Mika Benson, Mediatalo Keskisuomalainen / Etelä-Suomen Media
Digimainonnan muodot skaalautuvat moneen tarpeeseen ja budjettiin
-
Kokemus on työnantajabrändin tärkein mittari
01.11.2018 | Petra Tiirikainen, Dingle
Yrityskulttuurin ei kuulukaan puhutella kaikkia