Osoita osaamisesi IAB-sertifikaatilla!

Digimediat muuttuvat nopeassa tahdissa. Mediamyyjiltä odotetaan entistä syvempää ymmärrystä asiakkaan tarpeista ja digitaalisten mainoskampanjoiden mahdollisuuksista. IAB Finlandin digimediamyyjien sertifiointi tarjoaa myyjille mahdollisuuden osoittaa ammattitaitonsa ja syventää osaamistaan.

IAB Finlandin sertifikaatti on luotu erityisesti digitaalista mediamyyntiä ajatellen. Sertifikaatti on tae siitä, että myyjällä on tarvittavat taidot tehokkaiden online-mainoskampanjoiden myymiseen.

Sertifiointi pähkinänkuoressa:

  • Suomen markkinaan sovitettu, digimediamyyjille suunnattu sertifiointiohjelma.
  • Sertifioinnin hintaan kuuluu laaja, lokalisoitu itseopiskelumateriaali, introtilaisuus (suositeltava, ei pakollinen) ja kaksituntinen koe.
  • Järjestetään neljä kertaa vuodessa.
  • Kuusi viikkoa ennen koetta kokelaat saavat laajan, lokalisoidun itseopiskelumateriaalin.
  • Kaksituntisen kokeen läpäisseet saavat Sertifioitu digimediamyyjä -diplomin sekä kuvansa IAB Finlandin sertifioitujen mediamyyjien listalle. Koe on mahdollista uusia kaksi kertaa.
  • Sertifikaatti on voimassa kaksi vuotta, minkä jälkeen mediamyyjä voi uusia sertifikaatin alennettuun hintaan.
  • IAB Finlandin sertifiointikumppanina toimii Saranen Consulting.


Hyödyt myyjälle

  • Osoita osaamisesi sertifikaatilla.
  • Ymmärrä digimedia-alaa syvällisemmin.
  • Erotu eduksesi työmarkkinoilla.

Hyödyt työnantajalle

  • Osoita myyjiesi ammattitaito.
  • Edistä työntekijöidesi digiosaamista.
  • Mahdollisuus yritykselle räätälöityyn sertifiointiohjelmaan!

”Viime vuonna päätimme sertifioida Mediatalo Keskisuomalaisen 20 alueellista mediamyyjää IAB:n digimyyjiksi. Myyntihenkilöstön muutos printin tuotemyyjästä monikanavaisten ratkaisujen asiantuntijaksi on suuri, ja IAB:n sertifiointi on yksi keino kouluttaa myyntiämme uuteen tekemiseen ja lisätä myynnin digiosaamista. Sertifioinnin avulla myyjät voivat myös mitata ja verrata nykyistä osaamistaan alan vaatimuksiin ja sitä kautta kasvattaa itsevarmuutta uuteen tekemiseen.”
Kirsi Hakaniemi, digitaalisen liiketoiminnan johtaja, Keskisuomalainen Oyj

"Haastava, mutta hyödyllinen" - lue osallistujien kokemuksista Saranen Consultingin sivuilta.

Ilmoittautumiset Saranen Consultingin sivuilla.

Lisätietoja antaa Birgitta Takala, birgitta.takala(at)iab.fi

IAB Finland|A member of Interactive Advertising Bureau Europe

Rekisteriseloste (PDF)

 

Premiumjäsenet:

              

Yhteistyössä: