Icon
Tuleva TCF nyt avoin kommentoitavaksi! Tietosuoja ja markkinointijuridiikka

Tuleva TCF nyt avoin kommentoitavaksi!

26.04.2019

IAB Europen ja IAB Tech Labin valmistelussa olevan TCF:n (The Transparency & Consent Framework) versio 2.0 on nyt avattu vapaasti kommentoitavaksi. Kyseessä on viime vuonna voimaan tulleen GDPR:n mukaisen digitaalisista palveluista kerättyihin lupiin eli konsentteihin liittyvän yhteisen toimintatavan luominen. Lue lisää IAB Europen englanninkielisestä tiedotteesta!

Monikansallinen TCF-ohjausryhmä koostuu Euroopan johtavista julkaisijoista, teknologian tuottajista ja muista digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin kehitykseen vaikuttavista kaupallisista toimijoista. Ohjausryhmä on työskennellyt yhdessä IAB Tech Labin kanssa ja nyt TCF:n versio 2.0 on avattu kaikille vapaasti kommentoitavaksi. Myös IAB Finlandin jäsenten näkemystä kaivataan. Kotimaisen markkinan positiivinen kehitys edellyttää alan asiantuntijoidemme aktiivisuutta koko Eurooppaa koskevassa kehitystyössä.

Rekisteröidy kommentoijaksi heti – aikaa kommentointiin on 25. toukokuuta 2019 asti!

Hyvä jäsen, etkö päässyt IAB Finlandin TCF-aamuun 9.4.2019? Lataa seminaarin esitykset täältä!

02.08.2019

Kohdennettu mainonta tietosuojaviranomaisten syynissä

Iso-Britannia ja Ranska ovat jo uudistaneet evästeohjeistuksiaan. Suomessakin on odotettavissa päätöksiä lähitulevaisuudessa.

lue lisää

31.07.2019

Asiaa datasta: Datan kerääminen ja hyödyntäminen osana yritysten markkinointia

Datan keräämiseen liittyviin kysymyksiin vastaavat toimitusjohtaja Jarkko Kerkola Madtrix Oy:ltä ja strategi Heini Nuutinen Dagmar Oy:ltä.

lue lisää

14.06.2019

Näin pidät huolta henkilöstön GDPR-osaamisesta

Hyvää tietosuojaosaamista ylläpidetään toistoilla, rutiineilla ja yhteistyöllä.

lue lisää

26.04.2019

Tuleva TCF nyt avoin kommentoitavaksi!

IAB Finlandin jäsenten näkemystä kaivataan. Kotimaisen markkinan positiivinen kehitys edellyttää alan asiantuntijoidemme aktiivisuutta koko Eurooppaa koskevassa kehitystyössä.

lue lisää