Icon
Ilmainen Tunne ja Teknologia -seminaari 8.5. Teknologia ja data

Ilmainen Tunne ja Teknologia -seminaari 8.5.

15.04.2019

Miten tunteet ja teknologia kohtaavat? Miten teknologia auttaa tunteiden muovaamisessa ja mittaamisessa? Voimmeko kohdistaa mainontaa tunteiden perusteella? Tunteiden herättäminen on ollut markkinoinnin ytimessä sen synnystä asti. Viime vuosina tunteiden rinnalla on keskusteltu vilkkaasti markkinoinnin teknologioista, kuten ohjelmallisesta ostamisesta, markkinoinnin automaatiosta ja datasta. Nyt on aika puhua niistä yhdessä.

IAB:n Markkinointiteknologia-työryhmän asiantuntijat ovat koonneet ohjelman ajankohtaiseen Tunne ja Teknologia -aamupäiväseminaariin. Käsittelemme seminaarissa, miten dataa, koneoppimista, pelillistämistä, sosiaalista mediaa ja ääntä voidaan hyödyntää tunnepohjaisessa markkinoinnissa. Luvassa on havainnollistavia case-kuvauksia esimerkiksi siitä, miten Tieto on käyttänyt dataa tunteiden tunnistamisessa ja miten Bauer Media on luonut myyntiä edistäviä äänimaisemia.

Tilaisuus on yhteistyökumppaneidemme tarjoama eli sinulle osallistujana maksuton.

Lisää ohjelmasta ja ilmoittautuminen.

14.06.2019

Näin pidät huolta henkilöstön GDPR-osaamisesta

Hyvää tietosuojaosaamista ylläpidetään toistoilla, rutiineilla ja yhteistyöllä.

lue lisää

06.06.2019

Ohjelmallisen ostamisen tutkimus: kotimaiset mediat ovat vahvoilla laatumielikuvissa

Markkinalla on edelleen paljon epätietoutta siitä, mikä on oikea mittari digimainonnan tulosten mittaamiseen

lue lisää

03.06.2019

Ohjelmallisen kasvu jatkuu Suomessa

Estimaatin mukaan ohjelmallisen ostamisen määrä nousi 54,2 miljoonaan euroon.

lue lisää

02.06.2019

IAB-sertifikaatti osoittaa asiantuntijuuden

Syksyn ohjelmien ilmoittautuminen on alkanut!

lue lisää