Icon
IAB-jäsenyydellä yrityksestäsi osa ylivoimaista asiantuntijayhteisöä IABlogi

IAB-jäsenyydellä yrityksestäsi osa ylivoimaista asiantuntijayhteisöä

28.06.2019

IAB Finland on Suomen johtava digitaalisen mainonnan asiantuntijayhteisö ja kuuluu maailmanlaajuiseen IAB-verkostoon. Jäsenenä varmistat paikkasi niistä pöydistä, joissa alan suuntaukset määritellään.

Jäseniä voivat olla kaikki alalla toimivat yritykset – julkaisijat, mainostajat ja palveluntarjoajat – liikevaihdon tai henkilöstön kokoon katsomatta. Myös start-upeille löytyy oma sopiva jäsenyysmalli! Jäsenyys tarjoaa yrityksellenne ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä tasavertaiseksi vaikuttajaksi digitaalisen markkinan kotimaista kehitystä ohjaavaan yhteisöön ja osaksi globaalia IAB-verkostoa. Niin ikään pääset verkostoitumaan potentiaalisten yhteistyökumppanien kanssa ja nauttimaan rahanarvoisista ja yksinoikeudella jäsenille tarjottavista eduista. Asiantuntijuutesi kehittyy myös työryhmätoiminnassa, joka on IAB Finlandin toiminnan keskiössä. Laajalti arvostettuja alan oppaita ja suosituksia julkaiseviin sekä seminaareja suunnitteleviin työryhmiin pääsevät ainoastaan jäsenyritysten edustajat. Työryhmissä alan huiput jakavat avoimesti tietotaitoaan kehittääkseen alan yhteistä hyvää ja omaa osaamispääomaansa. Tällä hetkellä aktiivisina toimivat muun muassa Markkinointiteknologian, Videomainonnan, Tietosuojan, Sisältömarkkinoinnin, Digitaalisen audion ja Luovuuden työryhmät. Tervetuloa mukaan!

ERIKOISTARJOUS! JÄSENYYS NYT -50%

Kun liityt jäseneksi elokuun 2019 loppuun mennessä, saat loppuvuoden jäsenyyden -50% alennettuun hintaan (normaalista vuosimaksusta)!

Kyllä, haluan digitaalisen kehityksen aallonharjalle!

Tarjous koskee vain täysin uusia jäsenyyksiä.

IAB:n suositut oppaat ovat kaikille ilmaisia

Oli yrityksenne jäsen tai ei, voitte hyödyntää IAB:n työryhmien tuottamia digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin laadukkaita oppaita, jotka sopivat niin ikään kaikkien alalla toimivien tai siitä kiinnostuneiden käyttöön - julkaisijoille, mainostajille, toimistoille ja opiskelijoille. Tutustu oppaisiin!

Seminaarit ja tapahtumat

Järjestämme vuosittain useita maksuttomia ja maksullisia tapahtumia sekä seminaareja, joissa lavalle nousevat niin kotimaiset kuin ulkomaiset alan huiput. Jäsenenä saat maksulliset liput -50% jäsenalennuksella! Katso, mitä tapahtumakalenterimme tarjoaa!

06.02.2024

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2024 - IAB Finlandin Industry Partnerit esittelyssä

IAB Finlandin Industry Partnereina vuonna 2024 toimivat Adform, Alma Media, Clear Channel, RTL, Sanoma ja SOK Smart Marketing. Esittelemme heidät kaikki kahdessa osassa ja alotamme nyt kolmikolla Adform, RTL ja SOK Smart Marketing. Loput kumppanit esitellään kahden viikon päästä.

lue lisää

26.01.2024

Antti Kallio ja Christopher Fernandez IAB Finlandin hallituksen PJ-kaksikoksi

Dagmarin Chief Business Officer Antti Kallio valittiin tammikuun kokouksessa yksimielisesti IAB Finlandin hallituksen puheenjohtajaksi vuodelle 2024. Varapuheenjohtajan nuijaa tänä vuonna heiluttaa viime vuoden tapaan Kinesson Pohjoismaiden liiketoiminnasta vastaava Christopher Fernandez.

lue lisää

11.10.2023

Retail median määritelmä

Retail media mullistaa nyt mainonnan kenttää tarjoamalla ainutlaatuisen yhdistelmän monikanavaisia ympäristöjä vähittäiskaupan ja kauppapaikkojen kautta. IAB Finlandin Retail Median työryhmä on laatinut uuden määritelmän, joka valottaa retail median merkitystä sekä sen jakoa ensimmäisen ja kolmannen osapuolen kanaviin. Tässä artikkelissa sukellamme syvälle Retail median vahvuuksiin, erityispiirteisiin ja siihen, kuinka se yhdistää brändit ja asiakkaat ostohetkellä. Lisäksi opit, kuinka dataa voidaan hyödyntää entistä tehokkaammin ymmärtämään asiakkaiden ostopäätöksiä ja käyttäytymistä.

lue lisää

05.10.2023

Digimarkkinoinnin koulutus - Investointi tulevaisuuteen ja urasi kehitykseen

Digimarkkinoinnin maailma on dynaaminen ja muuttuu päivittäin. Teknologian jatkuva kehitys, kuluttajien käyttäytymisen muutokset ja alustojen päivitykset tarkoittavat, että digimarkkinoijien on pysyttävä herkillä ja valppaina. Tässä kontekstissa digimarkkinoinnin koulutus nousee ensiarvoiseen merkitykseen.

lue lisää