Icon
SOME-markkinointia 2.0 #somemarkkinat Seminaarit

SOME-markkinointia 2.0 #somemarkkinat

03.10.2013, Astoria-sali, Iso Roobertinkatu 14

Julkinen tapahtuma-aineisto:

Moderaattorimme Jarno Alastalo @SocialJarno ohjaa yleisön syvälle sosiaalisen median syövereihin. Mielenkiintoisissa caseissa tutkitaan sen monimediallisia ulottuvuuksia! Älä opi kantapään kautta, vaan tule kuulemaan edelläkävijöiltä!

Alustava seminaariohjelma klo 8.30-12.00:

8.30 Aamiainen
9.00 Tervetuloa!
Birgitta Takala, IAB:n toiminnanjohtaja & Jarno Alastalo, moderaattori
9.10 Kyllä kiitos, somea & myyntiä! Case Kookenkä
- Kuinka Andiamon muotitietoinen, kriittinen kohderyhmä saatiin uuden Kookengän ostaviksi asiakkaiksi?
Marja-Liisa Sandqvist, markkinointipäällikkö, Kookenkä ja
Heidi Tammiruusu, toimitusjohtaja, Social Media Fab Oy
09.45 Sisältömarkkinointi blogeissa - Edelläkävijöiden luomaa brändättyä sisältöä
Laura Hakanen, Blogirinki Media
10.15 Tauko
10.30 Tv is the new digital! - Potentiaalia ja kasvuvaraa kakkosruudun kautta
Martti Lindholm, Producer, Social-TV, MTV Media
11.10 Radio - Sosiaalinen media
Johannes Saukko, sisältöjohtaja, SBS Discovery Radio Oy

Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 24 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %).
IAB:n jäsenenä voit kutsua myös yhteistyökumppanisi seminaariin jäsenetuhinnalla!

21.08.2019

Digimarkkinoijan sertifiointiohjelma

Hio myyntiosaamistasi IAB:n koulutuksella!

lue lisää

10.05.2019

Vaikuta videolla läpi ostoputken -seminaari 11.6.2019

Miten tunteet ja teknologia kohtaavat? Miten teknologia auttaa tunteiden muovaamisessa ja mittaamisessa?

lue lisää

06.05.2019

Natiivimainonnan myyntikoulutus, perustaso

Erityisesti mediamyyjien tarpeisiin suunniteltu koulutus antaa perustason tiedot ja taidot natiivimainonnan myyntiin.

lue lisää

17.04.2019

Ilmainen Tunne ja Teknologia -seminaari 8.5.

Miten tunteet ja teknologia kohtaavat? Miten teknologia auttaa tunteiden muovaamisessa ja mittaamisessa?

lue lisää