" />

01.03.2018Natiivimainonnan seminaari

Kinopalatsi (Kaisaniemenkatu 2, Helsinki)

Tapahtuma-aineistot

Tapahtuma-aineistot ovat kaikkien ladattavissa kaksi viikkoa tapahtumasta.


Natiivimainonta on kuuma puheenaihe, mutta miten siitä saadaan parhaat tehot irti? Ilmiö itsessään ei ole uusi: kyse on median keinoja ja muotoja hyödyntävästä mainonnasta, käyttäjälähtöisestä tavasta lähestyä yleisöä mainosviestillä. IAB Finlandin aamupäiväseminaari pureutuu natiivimainonnan ytimeen alan ammattilaisten voimin. Esittelemme myös työryhmän laatiman natiivimainonnan tuotantoprosessisuosituksen ja kuulemme esimerkkejä JSN:n ja MEN:n ratkaisukäytännöistä.

Tule mukaan kuulemaan alan uusimmat trendit ja menestystarinat sekä poimimaan käytännön vinkit siihen, kuinka suunnitella, ostaa ja mitata tehokasta natiivimainontaa!

Tilaisuus on yhteistyökumppaneidemme tarjoama eli sinulle osallistujana maksuton.

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00

Tilaisuuden avaus
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
9.10

Johdatus natiivimainontaan
Elli Mäkilä, Head of Native Advertising, Otavamedia ja IAB:n natiivimainonnan työryhmän puheenjohtaja
9.30



Tulokselliset tavoitteet ja reaaliaikainen mittaaminen
Kuten kaikessa mainonnassa, tuloksellisen kampanjan suunnittelu alkaa tavoitteista: millaisia tavoitteita natiivimainonnalle kannattaa asettaa ja miten niitä voidaan mitata reaaliaikaisesti ja kampanjan jälkeen.
Päivi Vaipuro, myyntijohtaja, A-lehdet
Antti Voutilainen, Head of Analytics, A-lehdet
9.50



Native advertising international trends and future
What trends in native advertising on the international market, what new is coming up? User friendly advertising is needed to provide better user experience.
Richard Lawson, Head of Publisher Relations, Strossle Norway
10.10 Jaloittelutauko
10.30

Sisältömarkkinointi B2B-medioissa. Yritykseltä yritykselle vai ihmiseltä ihmiselle?
Hanna Repo, sisältömarkkinointijohtaja, Alma Media
10.50





Notkeaa natiivimainontaa
Kuinka monipuoliset mahdollisuudet konkreettisesti taipuivat tuloksekkaasti kolmelle täysin erilaiselle asiakkaalle, toimialalle, kohderyhmälle ja tavoitteille?
Satu Halmesaari, kaupallinen tuottaja, Otavamedia
Erno Kalalahti, kaupallinen tuottaja, Otavamedia
Maarit Nykänen, kaupallinen tuottaja, Otavamedia

11.10


Näin vältät sudenkuopat natiivimarkkinoinnissa
Esimerkkejä Julkisen sanan neuvoston ja Mainonnan eettisen neuvoston ratkaistukäytännöstä
Paula Paloranta, pääsihteeri (markkinointioikeudelliset asiat), Keskuskauppakamari
11.30 Yhteenveto
11.45 Tilaisuus päättyy



Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.

Mikäli olet ilmoittautunut etkä pääsekään osallistumaan, vapautathan paikan ilmoittamalla peruutuksesta meille sähköpostilla toimisto@iab.fi.


IAB Finland|A member of Interactive Advertising Bureau Europe

Tietosuojaseloste (PDF)