Icon
Ilmainen Tunne ja Teknologia -seminaari 8.5. Seminaarit

Ilmainen Tunne ja Teknologia -seminaari 8.5.

17.04.2019

Miten tunteet ja teknologia kohtaavat? Miten teknologia auttaa tunteiden muovaamisessa ja mittaamisessa? Voimmeko kohdistaa mainontaa tunteiden perusteella? Tunteiden herättäminen on ollut markkinoinnin ytimessä sen synnystä asti. Viime vuosina tunteiden rinnalla on keskusteltu vilkkaasti markkinoinnin teknologioista, kuten ohjelmallisesta ostamisesta, markkinoinnin automaatiosta ja datasta. Nyt on aika puhua niistä yhdessä.

IAB:n Markkinointiteknologia-työryhmän asiantuntijat ovat koonneet ohjelman ajankohtaiseen Tunne ja Teknologia -aamupäiväseminaariin. Käsittelemme seminaarissa, miten dataa, koneoppimista, pelillistämistä, sosiaalista mediaa ja ääntä voidaan hyödyntää tunnepohjaisessa markkinoinnissa. Luvassa on havainnollistavia case-kuvauksia esimerkiksi siitä, miten Tieto on käyttänyt dataa tunteiden tunnistamisessa ja miten Bauer Media on luonut myyntiä edistäviä äänimaisemia.

Tilaisuus on yhteistyökumppaneidemme tarjoama eli sinulle osallistujana maksuton.

Lataa seminaarimateriaalit tästä:

03.03.2020

IAB:n Markkinointianalytiikan syventävä kurssi

Syventävä kurssi 3.3.2020

lue lisää

28.01.2020

IAB:n Markkinointianalytiikan peruskurssi

Peruskurssi 28.1.2020

lue lisää

23.01.2020

TCF-webinaarit

lue lisää

23.01.2020

Master Your GDPR

TCF-täsmäisku 23.1.2020 klo 8:30

lue lisää