Icon
Ilmainen Tunne ja Teknologia -seminaari 8.5. Seminaarit

Ilmainen Tunne ja Teknologia -seminaari 8.5.

17.04.2019

Miten tunteet ja teknologia kohtaavat? Miten teknologia auttaa tunteiden muovaamisessa ja mittaamisessa? Voimmeko kohdistaa mainontaa tunteiden perusteella? Tunteiden herättäminen on ollut markkinoinnin ytimessä sen synnystä asti. Viime vuosina tunteiden rinnalla on keskusteltu vilkkaasti markkinoinnin teknologioista, kuten ohjelmallisesta ostamisesta, markkinoinnin automaatiosta ja datasta. Nyt on aika puhua niistä yhdessä.

IAB:n Markkinointiteknologia-työryhmän asiantuntijat ovat koonneet ohjelman ajankohtaiseen Tunne ja Teknologia -aamupäiväseminaariin. Käsittelemme seminaarissa, miten dataa, koneoppimista, pelillistämistä, sosiaalista mediaa ja ääntä voidaan hyödyntää tunnepohjaisessa markkinoinnissa. Luvassa on havainnollistavia case-kuvauksia esimerkiksi siitä, miten Tieto on käyttänyt dataa tunteiden tunnistamisessa ja miten Bauer Media on luonut myyntiä edistäviä äänimaisemia.

Tilaisuus on yhteistyökumppaneidemme tarjoama eli sinulle osallistujana maksuton.

Lataa seminaarimateriaalit tästä:

21.08.2019

Digimarkkinoijan sertifiointiohjelma

Hio myyntiosaamistasi IAB:n koulutuksella!

lue lisää

10.05.2019

Vaikuta videolla läpi ostoputken -seminaari 11.6.2019

Miten tunteet ja teknologia kohtaavat? Miten teknologia auttaa tunteiden muovaamisessa ja mittaamisessa?

lue lisää

06.05.2019

Natiivimainonnan myyntikoulutus, perustaso

Erityisesti mediamyyjien tarpeisiin suunniteltu koulutus antaa perustason tiedot ja taidot natiivimainonnan myyntiin.

lue lisää

17.04.2019

Ilmainen Tunne ja Teknologia -seminaari 8.5.

Miten tunteet ja teknologia kohtaavat? Miten teknologia auttaa tunteiden muovaamisessa ja mittaamisessa?

lue lisää