Icon
IAB Finlandin Transparency & Consent Framework -aamu Seminaarit

IAB Finlandin Transparency & Consent Framework -aamu

09.04.2019

Tapahtuma-aineisto:

Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.

Tervetuloa TCF-tietoiskuun ti 9.4.2019 klo 8.30 - 10.15 Sanomataloon.

Viime vuonna käyttöön astunut GDPR toi mukanaan paljon muutostarpeita koko digimarkkinaan.

Yksi vaikeimmista tehtävistä on GDPR:n mukaisen, digitaalisista palveluista kerättyihin lupiin eli konsentteihin liittyvän yhteisen toimintatavan luominen.

IAB Finlandin järjestämässä TCF-tietoiskussa kuullaan ajankohtaista tietoa Transparency & Consent Framework -standardin tämän hetkisestä tilanteesta ja odotettavissa olevista muutoksista, jotka koskevat sekä julkaisijoita että mainostajia myös Suomessa.

Alustajina TCF-aamussa toimivat IAB Finlandin hallituksen puheenjohtaja Petri Kokkonen Relevant Digitalista ja Timo Rinne Ilta Sanomista.

Kuulemme myös lyhyen tilannekatsauksen GDPR:n jälkimainingeista. Ajankohtaisia GDPR:n mukaisia ratkaisuja ja tulevia trendejä meille avaa IAB:n Tietosuojaryhmän puheenjohtaja Anna Paimela Iconicsilta.

Tilaisuus on maksuton IAB Finlandin jäsenistölle. Ei-jäsenille seminaarin hinta on 150 € + alv 24 %. Ilmoittaudu mukaan tästä

Tilaisuuteen tulee ilmoittautua perjantaihin 5.4.2019 mennessä.

Ohjelma

8.30 – 9.00 Aamukahvi
9.00 – 9.20 Tietosuojan tilannekatsaus – Anna Paimela, osakas, Iconics Mitä tapahtunut GDPR:n soveltamisen alettua? Muutamia nostoja ajankohtaisista ratkaisuista ja tulevista trendeistä.
9.20 – 10.00 IAB Europe Transparency & Consent Framework (TCF), katsaus standardin kehitykseen ja tulossa oleviin muutoksiin – Timo Rinne, kaupallinen johtaja, Ilta Sanomat ja Petri Kokkonen, toimitusjohtaja, Relevant Digital.
10.00 – 10.15 Kysymyksiä & keskustelua

Mikäli et pääse paikalle, peruthan paikkasi maanantaihin 8.4.2019 mennessä. Peruuttamattomista lipuista veloitamme 50 euroa käsittelykulua.

Paikka Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2, Helsinki.

10.05.2019

Vaikuta videolla läpi ostoputken -seminaari 11.6.2019

Miten tunteet ja teknologia kohtaavat? Miten teknologia auttaa tunteiden muovaamisessa ja mittaamisessa?

lue lisää

06.05.2019

Natiivimainonnan myyntikoulutus, perustaso

Erityisesti mediamyyjien tarpeisiin suunniteltu koulutus antaa perustason tiedot ja taidot natiivimainonnan myyntiin.

lue lisää

17.04.2019

Ilmainen Tunne ja Teknologia -seminaari 8.5.

Miten tunteet ja teknologia kohtaavat? Miten teknologia auttaa tunteiden muovaamisessa ja mittaamisessa?

lue lisää

10.04.2019

Digimarkkinoijan sertifiointiohjelma

Hio myyntiosaamistasi IAB:n koulutuksella!

lue lisää