17.05.2018Yhteistyössä: DigiArena Helsinki

Tapahtuma-aineistot

Tapahtuma-aineistot ovat kaikkien ladattavissa kaksi viikkoa tapahtumasta.

Järjestäjä: Easyfairs

DigiArenaHelsinki on uusi markkinoinnin ja myynnin digitaalisia liiketoimintamahdollisuuksia avaava ajankohtaistapahtuma, jossa IAB Finland on yhteistyökumppanina. Tapahtuma on suunnattu markkinoijille, liiketoimintajohdolle, verkkokauppiaille, myynnille, viestijöille, yrittäjille ja muille digitaalisen areenan ammattilaisille.

Helsingin Messukeskuksen Kokoustamossa torstaina 17.5.2018 järjestettävä DigiArenaHelsinki tarjoaa konkretiaa ja ratkaisuja yritysten liiketoimintamahdollisuuksien maksimoimiseen. Tule hakemaan työkalut digitaalisen markkinoinnin ja myynnin luomiseen, analysointiin, mittaamiseen ja kehittämiseen, maksimaaliseen tuottavuuteen tähdäten - inspiroitumista ja verkostoitumista unohtamatta!

IAB:n jäsenet saavat lipun hinnasta 20 % alennuksen koodilla IAB2018 (normaalihinta 395 eur + alv, alennettu hinta 316 eur + alv). Tästä lippukauppaan!

IAB:n poiminnat ohjelmasta

11.00 - 11.30       

Muutu tai Näivety - Digitaalisen asiakaskokemuksen jäljillä

Kirsi Hakaniemi, hallituksen puheenjohtaja, IAB Finland ja CDO, Mediatalo Keskisuomalainen
Mediatalo Keskisuomalaisen digijohtaja Kirsi Hakaniemi vastaa yhtiön liiketoiminnan digitalisoimisesta. Hakaniemen työssä yhdistyvät journalistinen, teknologinen ja kaupallinen ajattelu. Muutos, ongelmien ratkaisu ja uuden etsiminen ovat työn ydintä.

11.30 - 12.30

Opi mittaamaan digimarkkinointiasi oikein - viisi casea ja oppia
Jukka Veteläinen, Strategy Director, Carat
Anssi Saresvuo, Strategic Planner, Carat

Markkinoinnin mittaaminen ja sen tehon todistaminen aiheuttaa edelleen monelle haasteita. Tässä workshopissa jaamme esimerkkejä mittaamisesta sekä oppeja, joita jokainen voi hyödyntää oman digimarkkinoinnin mittaamisen suunnittelussa.

14.30 - 15.30

Datan hyödyntäminen ja GDPR digitaalisissa palveluissa
Petri Kokkonen, hallituksen varapuheenjohtaja, IAB Finland ja CEO & Partner, Relevant Digital
Olli Järvilehto, Head of Data, Relevant Digital

Workshopissa käydään läpi konkreettisten esimerkkien kautta kuinka mainostaja voi hyödyntää dataa myynnin kasvattamiseen uutta tietosuoja-asetusta kunnioittaen.

15.30 - 16.15

Hyvä data - paha data
Janne Haussila, Head of Development, Amnet
Petri Kokkonen, hallituksen varapuheenjohtaja, IAB Finland ja CEO & Partner, Relevant Digital

Digitaalisessa mainonnassa käytetään valtavasti dataa. Miten data päätyy markkinapaikoille ja miten mainostaja tunnistaa hyvän datan?

Tarkista aikataulut lähempänä tilaisuussivulta digiarenahelsinki.fi.

 

#digihaltuun

"Hienoa, että vihdoin saadaan Suomeenkin oikeasti iso digitapahtuma, jossa ovat yhdessä mukana myös kaikki tärkeimmät mainonnan ja markkinoinnin järjestöt. Yhdessä pystymme tuomaan tapahtumaan monipuolisesti kattavan sisällön niin seminaaripuhujien kuin oheistapahtumienkin muodossa. Toivon, että saamme tästä vuosittaisen digitapahtuman Suomeen." Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland

Lue lisää tapahtumasta.

IAB Finland|A member of Interactive Advertising Bureau Europe

Tietosuojaseloste (PDF)