Icon
IAB:n Markkinointianalytiikan syventävä kurssi Tapahtumat

IAB:n Markkinointianalytiikan syventävä kurssi

03.03.2020, IAB Finland, Bulevardi 21 Helsinki

Tämä kokopäiväinen Markkinointianalytiikan syventävä kurssi soveltuu mainostajien ja medioiden edustajille sekä markkinointiviestintätoimistoissa työskenteleville, jotka haluavat kehittää analytiikkaosaamistaan korrelaatioiden ja selitysasteiden laskentaan Excelin ilmaisilla analysointityökaluilla. Sopii erinomaisesti esim. säännöllisesti Google Analyticsia jo käyttäville markkinointiviestinnän ammattilaisille.

Markkinointianalytiikan syventävällä kurssilla opit käytännön esimerkein mm:

  • ekonometrian keskeiset menetelmät ja miten Excelillä voi tehdä omin päin korrelaatio- ja regressioanalyysejä, esimerkkejä eri toimialoilta
  • hinnan- ja myynninmallinnuksen käytännön esimerkkejä, miten laskea esim. käytetyn auton tai asunnon hinnanmuodostukseen vaikuttavat tekijät, ja yksittäisten tekijöiden selitysaste hintaan
  • Marketing Mix Modelling, miten mallinnetaan myyntiä ja siihen vaikuttavia tekijöitä ja lasketaan usean muuttujan malleissa eri tekijöiden korrelaatio myyntiin ja eri tekijöiden selitysaste myynnin vaihtelusta

Seuraava syventävä kurssi pidetään Helsingissä 3.3.2020!

03.03.2020

IAB:n Markkinointianalytiikan syventävä kurssi

Syventävä kurssi 3.3.2020

lue lisää

02.04.2020

Sisältömarkkinoinnin peruskoulutus

Peruskoulutus 2.4.2020

lue lisää