11.10.2018Natiivimainonnan myyntikoulutus

Ravintola Pääposti

ENEMMÄN KAUPPAA NATIIVILLA
MYYJÄKOULUTUS 11.10.2018

IAB Finlandin järjestää ensimmäisen puolipäiväisen Natiivimainonnan myyntikoulutuksen torstaina 11.10. klo 12.30 - 16.30

Koulutuksen tarkoitus on tukea Sinua menestyksekkäässä myyntityössä ja päivittää tekninen ja luova ymmärryksesi parhaista natiiviratkaisuista. Päivä jakautuu kolmeen IAB Finlandin Sisältömarkkinoinnin työryhmän asiantuntijoiden vetämään työpajaan, jotka hiovat myyntiosaamistasi muun muassa teknisten ratkaisujen, luovan strategian ja relevantin mittaamisen näkökulmista.

Koulutuksen hinta on IAB Finlandin jäsenille 295 eur + alv / hlö ja muille 350 eur + alv / hlö.

Paikkoja vain rajoitettu määrä, varmista omasi ilmoittautumalla heti!

Ohjelma klo 12.30 - 16.30

TERVETULOA
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland

ALUSTUS
Mitä sisältömarkkinointi merkitsee yrityksen liiketoiminnalle ja miksi sitä tehdään?
Hanna Repo, sisältömarkkinointijohtaja, Alma Media

Arvot, ilmiöt ja etiikka.
Elli Mäkilä, IAB Finland Sisältömarkkinoinnin työryhmän puheenjohtaja, toimitusjohtaja, Storybound Oy

TYÖPAJA 1: JAKELU
Kuinka valita oikeat tekniset työkalut ja ohjaus?
Lauri Loikkanen, Key Account Manager, Strossle Finland Oy
Dan Marklund, Business Development Director, ReadPeak Oy
Santtu Kottila, Team Lead, Creative Sales, Sanoma Media Finland

TYÖPAJA 2: LUOVA
Hyvän sisällön A-B-C, kuinka tehdä laadukasta natiivia? Näin valitset oikeat tekijät ja kohdennat.
Veera Sydänmaanlakka, Creative Strategist, Dagmar Stories
Vilma Petrelius, kaupallinen tuottaja, Otavamedia
Outi Karilahti, kaupallinen koordinaattori ja toimittaja, MTV/Mediahub Helsinki

TYÖPAJA 3: MITTAAMINEN
Oikeat tavoitteet ja niiden mittaaminen. Natiivin rooli mediamixissä.
Susanne Ropponen, kaupallinen tuottaja, MTV
Eveliina Virtapelto, Digital Manager, Dagmar

YHTEENVETO JA KESKUSTELU

IAB Finland|A member of Interactive Advertising Bureau Europe

Tietosuojaseloste (PDF)