01.02.2019Digitaalisen markkinoinnin jatkokoulutus PG Dip DigM

Koulutus on suunnattu markkinoinnin päättäjille, joilla on jo kokemusta digimarkkinoinnista vähintään neljän vuoden ajalta ja jotka ovat vastuussa digitaalisen ja integroidun markkinoinnin suunnittelusta, hallinnoinnista ja resursoinnista.

Kurssilla perehdytään siihen, miten linjata liiketoiminnan tavoitteet digitaalisen markkinoinnin strategiaan ja kuinka saavutetaan optimaalinen tuotto organisaation digitaalisen markkinoinnin investoinneille. Opintokokonaisuus keskittyy ihmisten, tiedon, teknologian ja palvelujen tehokkaaseen johtamiseen digitaalisten markkinointisuunnitelmien täytäntöönpanossa.

Opintokokonaisuus käsittää 11 moduulia ja opiskelu kestää vuoden. Opiskelu tapahtuu omatoimisena verkko-opiskeluna ja voit sovittaa sen joustavasti oman työsi oheen. Apunasi on sähköpostituki ja opiskelumateriaaleihin on pääsy 24/7. Opiskelukielenä on englanti.

Kurssin suorittaneet voivat käyttää PG Dip DigM -nimikettä. Opinnot voi aloittaa helmikuussa 2019 tai milloin vaan sen jälkeen.

Lisätiedot koulutuksesta



Ilmoittaudu

IAB Finland|A member of Interactive Advertising Bureau Europe

Tietosuojaseloste (PDF)