Icon
Markkinointi 2020 -tutkimus Ajankohtaista

Markkinointi 2020 -tutkimus

06.11.2019

Markkinointi 2020 -tutkimukseen vastasi syys-lokakuussa yhteensä 76 päättäjää, joista lähes 75 %:lla oli tittelinään markkinointijohtaja tai -päällikkö. Muita vastaajaryhmiä olivat mm. myynti-, asiakkuus- ja liiketoimintajohtajat. Tuloksissa korostuivat asiakasymmärryksen kehittäminen ja markkinoinnin johtaminen datan avulla, riippumatta siitä, toimiko yritys b-2-b- tai b-2-c-kentässä.

- Digitalisoituminen jatkuu voimakkaasti. Verkolla on tärkeä osa ostopolussa lähes yrityksellä kuin yrityksellä, IAB Finlandin toiminnanjohtaja Pasi Raassina perustelee Markkinointi & Mainonta -median haastattelussaan.

Tutkimus julkaistiin tiistaina 5.11.2019.

Lataa Markkinointi 2020 -tutkimus!

07.01.2020

Mira Vaurula on IAB Finlandin uusi Head of Business Development

Vaurula aloittaa 7.1.2020

lue lisää

20.12.2019

Digimainonta jatkoi tasaista kasvua Q3/2019, puolet some-mainonnasta on videota

Mediamainonnan kokonaisuus tammi-syyskuussa 2019 oli 840 miljoonaa euroa, jossa oli kasvua noin 3 %. Digimainonnan osuus koko mediamainonnasta kipusi jo 40 prosenttiin.

lue lisää

13.12.2019

Vuoden muutoksentekijä 2019 on Inna-Pirjetta Lahti

Vuoden 2019 Muutoksentekijä-palkinto on luovutettu PING Helsingin perustaja Inna-Pirjetta Lahdelle!

lue lisää

29.11.2019

TIEDOTE: IAB Finland vuonna 2020 – painopisteinä vastuullisuus, vaikuttaminen ja tietosuoja

lue lisää