Icon
Koulutuksista vauhtia urakehitykseen, ilmoittaudu heti! Ajankohtaista

Koulutuksista vauhtia urakehitykseen, ilmoittaudu heti!

02.08.2019

Kaipasit sitten osaamisesi päivittämistä tai uutta suuntaa urakehitykseesi, on IAB Finland ylivoimainen digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan kouluttajasi. Tarjoamme niin kansainvälisen tason IDM-tutkintoja ainoana Suomessa kuin kotimaan markkinaan räätälöityjä sertifiointiohjelmia. Voit myös inspiroitua ja kehittyä päivän mittaisissa tehokoulutuksissa tai nauttia kansainvälisistä esityksistä maksullisissa ja maksuttomissa seminaareissamme.

Vinkkejä sopivan koulutuksen arviointiin:

Haluat menestyä entistä parempana

mediamyyjänä: tsekkaa digimediamyyjän sertifiointiohjelma ja natiivimainonnan myyjäkoulutukset
kampanja- tai markkinointipäällikkönä: tutustu digimarkkinoijan sertifiointiohjelmaan ja IDM-tutkintoihin
digitaalisen markkinoinnin tekijänä, joka tähtää päällikkötason tehtäviin: vahvista näkemyksiäsi ja digitaalisen markkinoinnin johtamisen työkaluja IDM-tutkinnolla

Ole #muutoksentekijä ja tutustu kiinnostavaan syksyn koulutustarjontaamme ottamalla #digihaltuun

Tervetuloa menestymään!

IAB FINLAND

27.05.2020

Rakkausklinikka tekee kirkon parisuhdetyön näkyväksi

Voiko natiivimainonnan keinoin ratkoa parisuhteen ongelmia? Kyllä voi. Suomen evankelis- luterilaisen kirkon ja A-lehtien aloittama Rakkausklinikka-yhteistyö osuu aikaan, jolloin vastauksia pari- ja perhesuhteiden haasteisiin tarvitaan enemmän kuin koskaan.

lue lisää

26.05.2020

KonversiO-Optimistien kolmannessa jaksossa sukellamme B2B-markkinoinnin maailmaan

IAB:n podcast-sarjan kolmannessa jaksossa pureudumme B2B-markkinointiin syvemmin vieraamme Metson John Cullenin kanssa. Keskustelemme niin datasta, tiimin rakentamisesta sekä markkinoinnin tehokkuuden todentamisesta.

lue lisää

20.05.2020

Hälsningar från Sverige – Ämnesområdet prebid, opensource sellers.json och schain

IAB:n uutena jäsenenä tämän vuoden alussa aloitti Netric, jonka toimitusjohtaja Daniel Ahlbert ottaa ensimmäisessä IAB Blogissa kantaa mm. prebid-ratkaisuihin ja niiden tuomiin hyötyihin julkaisijoiden mainosinventaarissa. Kannattaa siis perehtyä, ainakin jos olet median puolella duunissa.

lue lisää

19.05.2020

KonversiO-Optimistien toisessa jaksossa käsitellään yrityksen arvokkainta pääomaa, asiakasdataa

Uuden IAB:n podcast-sarjan toisessa jaksossa digitaalisesta asiakkuudesta sekä asiakasdatan hyödyntämisestä. Vieraamme Elina Kukkosen sanoin: "Nyt on viimeinen hetki saada asiakas digitaalisen langan päähän!"

lue lisää