Icon
Ilmainen Tunne ja Teknologia -seminaari 8.5. Ajankohtaista

Ilmainen Tunne ja Teknologia -seminaari 8.5.

15.04.2019

Miten tunteet ja teknologia kohtaavat? Miten teknologia auttaa tunteiden muovaamisessa ja mittaamisessa? Voimmeko kohdistaa mainontaa tunteiden perusteella? Tunteiden herättäminen on ollut markkinoinnin ytimessä sen synnystä asti. Viime vuosina tunteiden rinnalla on keskusteltu vilkkaasti markkinoinnin teknologioista, kuten ohjelmallisesta ostamisesta, markkinoinnin automaatiosta ja datasta. Nyt on aika puhua niistä yhdessä.

IAB:n Markkinointiteknologia-työryhmän asiantuntijat ovat koonneet ohjelman ajankohtaiseen Tunne ja Teknologia -aamupäiväseminaariin. Käsittelemme seminaarissa, miten dataa, koneoppimista, pelillistämistä, sosiaalista mediaa ja ääntä voidaan hyödyntää tunnepohjaisessa markkinoinnissa. Luvassa on havainnollistavia case-kuvauksia esimerkiksi siitä, miten Tieto on käyttänyt dataa tunteiden tunnistamisessa ja miten Bauer Media on luonut myyntiä edistäviä äänimaisemia.

Tilaisuus on yhteistyökumppaneidemme tarjoama eli sinulle osallistujana maksuton.

Lisää ohjelmasta ja ilmoittautuminen.

02.06.2020

KonversiO-Optimistit sukeltavat bisneksen ytimeen eli verkkokauppaan

KonversiO-Optimistien neljännessä jaksossa pyörimme verkkokaupan ja digiasiakkuuksien ympärillä. Keskustelemme DNA:n ja TietoEVRYn kanssa siitä, onko digitaalinen asiakas parempi kuin kivijalan asiakas?

lue lisää

02.06.2020

Evästesuostumusten lyhyt oppimäärä

Olli Valtanen Dagmarilta avaa blogipostauksessaan evästesuostumuksien taustaa ja mitä suostumusten hallinta käytännössä tarkoittaa. Evästesuostumukset on aiheena kieltämättä monimutkainen, mutta myös mielenkiintoinen kokonaisuus!

lue lisää

27.05.2020

Rakkausklinikka tekee kirkon parisuhdetyön näkyväksi

Voiko natiivimainonnan keinoin ratkoa parisuhteen ongelmia? Kyllä voi. Suomen evankelis- luterilaisen kirkon ja A-lehtien aloittama Rakkausklinikka-yhteistyö osuu aikaan, jolloin vastauksia pari- ja perhesuhteiden haasteisiin tarvitaan enemmän kuin koskaan.

lue lisää

26.05.2020

KonversiO-Optimistien kolmannessa jaksossa sukellamme B2B-markkinoinnin maailmaan

IAB:n podcast-sarjan kolmannessa jaksossa pureudumme B2B-markkinointiin syvemmin vieraamme Metson John Cullenin kanssa. Keskustelemme niin datasta, tiimin rakentamisesta sekä markkinoinnin tehokkuuden todentamisesta.

lue lisää