Icon
Ilmainen Tunne ja Teknologia -seminaari 8.5. Ajankohtaista

Ilmainen Tunne ja Teknologia -seminaari 8.5.

15.04.2019

Miten tunteet ja teknologia kohtaavat? Miten teknologia auttaa tunteiden muovaamisessa ja mittaamisessa? Voimmeko kohdistaa mainontaa tunteiden perusteella? Tunteiden herättäminen on ollut markkinoinnin ytimessä sen synnystä asti. Viime vuosina tunteiden rinnalla on keskusteltu vilkkaasti markkinoinnin teknologioista, kuten ohjelmallisesta ostamisesta, markkinoinnin automaatiosta ja datasta. Nyt on aika puhua niistä yhdessä.

IAB:n Markkinointiteknologia-työryhmän asiantuntijat ovat koonneet ohjelman ajankohtaiseen Tunne ja Teknologia -aamupäiväseminaariin. Käsittelemme seminaarissa, miten dataa, koneoppimista, pelillistämistä, sosiaalista mediaa ja ääntä voidaan hyödyntää tunnepohjaisessa markkinoinnissa. Luvassa on havainnollistavia case-kuvauksia esimerkiksi siitä, miten Tieto on käyttänyt dataa tunteiden tunnistamisessa ja miten Bauer Media on luonut myyntiä edistäviä äänimaisemia.

Tilaisuus on yhteistyökumppaneidemme tarjoama eli sinulle osallistujana maksuton.

Lisää ohjelmasta ja ilmoittautuminen.

28.06.2019

IAB-jäsenyydellä yrityksestäsi osa ylivoimaista asiantuntijayhteisöä

IAB Finland on Suomen johtava puolueeton digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin yhteisö, jonka jäseniä voivat olla kaikki alalla toimivat yritykset.

lue lisää

05.06.2019

Euroopan digimainonta jo 55 mrd euroa!

Suurin kasvu 13,9 %, vuoden 2011 jälkeen.

lue lisää

04.06.2019

Suomelle paikka IAB Europen hallituksesta

IAB Finland on valittu ensimmäistä kertaa historiassa Euroopan-kattojärjestön hallitukseen.

lue lisää

03.06.2019

Ohjelmallisen kasvu jatkuu Suomessa

Estimaatin mukaan ohjelmallisen ostamisen määrä nousi 54,2 miljoonaan euroon.

lue lisää