Icon
Asiaa datasta: Datan luova hyödyntäminen Ajankohtaista

Asiaa datasta: Datan luova hyödyntäminen

09.10.2019

Miten dataa voi hyödyntää palvelumuotoilussa, sekä uusien kohderyhmien ja liiketoimintamallien määrittelyssä? Millaisia tuloksia datapohjaisista kampanjoista on saatu? SEK:n strategiajohtaja Tommi Pelkonen ja Otavamedian programmatic manager Jens Allos kertovat näkemyksensä aiheesta.

Mikä on datan rooli palvelumuotoilussa ja tuotekehit...

Jäsenille

Jäsenenä voit lukea artikkelin kokonaan.

Liity jäseneksi Kirjaudu sisään

07.01.2020

Mira Vaurula on IAB Finlandin uusi Head of Business Development

Vaurula aloittaa 7.1.2020

lue lisää

20.12.2019

Digimainonta jatkoi tasaista kasvua Q3/2019, puolet some-mainonnasta on videota

Mediamainonnan kokonaisuus tammi-syyskuussa 2019 oli 840 miljoonaa euroa, jossa oli kasvua noin 3 %. Digimainonnan osuus koko mediamainonnasta kipusi jo 40 prosenttiin.

lue lisää

13.12.2019

Vuoden muutoksentekijä 2019 on Inna-Pirjetta Lahti

Vuoden 2019 Muutoksentekijä-palkinto on luovutettu PING Helsingin perustaja Inna-Pirjetta Lahdelle!

lue lisää

29.11.2019

TIEDOTE: IAB Finland vuonna 2020 – painopisteinä vastuullisuus, vaikuttaminen ja tietosuoja

lue lisää