Opiskelijoiden kokemuksia IDM-tutkinnosta

 

Johanna Kontkanen (33 Company) suoritti The Professional Diploma in Digital Marketing -tutkinnon vuonna 2013.

Koulutuksesta sanottua:

"IDM-koulutus antaa hyvät ja käytännönläheiset valmiudet ymmärtää ja toteuttaa digimarkkinointia. Verkko-opiskelu on joustavaa, joskin vaatii huomattavan paljon kurinalaisuutta. Kurssiin kuuluvat suhteellisen vaativat kotitehtävät (2 kpl) ja kirjalliset tentit koostavat yhteen kurssin opit ja pakottavat lähestymään digimarkkinointia laajasti ja tuloksien näkökulmasta. Lähiopiskelupäivät ovat antoisia ja yhdessä tekeminen muiden kurssilaisten kanssa avartaa omaa näkemystä digimarkkinoinnin kentästä. Voin suositella kurssia sekä digimarkkinoinnin käytännön toteuttajille että esimies-/johtotehtävissä oleville."
Tiina Sirén
Maajohtaja
Finnmatkat

"IDM-kurssi tarjoaa onnistuneesti konkreettisen kokonaiskuvan digimarkkinoinnista. Kurssi on loistelias juuri eurooppalaisen näkökulmansa vuoksi, alan viimeisimmät trendit käydään ammattitaidolla läpi. Olen soveltanut useita kurssilla läpikäytyjä asioita suoraan käytäntöön".
Janne Tuominemi
Johtaja, Digitaaliset markkinointipalvelut
Alma Diverso

"Mielestäni IDM:n koulutus esittelee digitaalisen markkinoinnin lainalaisuudet käytännön läheisesti ja lukuisin havainnollisin esimerkein. On-line-opiskelu vaatii kurinalaisuutta ja järjestelmällisyyttä, mutta mahdollistaa opiskelun rytmittämisen omaan aikatauluun soveltuvaksi. Lontoon kielisessä opiskelussa tulee samalla tutuksi myös digitaalisen markkinoinnin kansainvälinen ammattisanasto. Ja Davidia hauskempaa ja kannustavampaa tutoria saa hakea!"
Taria Kossila
Sales Director
TecMil

Olen pystynyt hyödyntämään IDM-kurssin oppeja päivittäisessä työssäni jo opiskeluvaiheessa.”
Matti Cornér
Integrated Business Director
Carat Finland

"Olen saanut tietää monipuolisesti uusia asioita ja toisaalta saanut syvällisempää ymmärrystä jo selviinkin asioihin. Kurssin sisältö on ollut heti hyödyllinen ja oppeja voi käyttää, toimipa millä toimialalla tahansa digimedian parissa."
Sanna Kaartinaho
Marketing Manager
World Vision

IAB Finland|A member of Interactive Advertising Bureau Europe

Rekisteriseloste (PDF)

Yhteistyössä: